השוטר ניפץ שמשת רכב ואיים על נהג בשל ויכוח בכביש

לפי כתב האישום שהוגש נגד שגיב תורג'מן הוא איים על נהג ברצח בגלל ויכוח בכביש: "אם אתה לא נוסע מכאן, אני מוציא סכין מהאוטו ורוצח אותך"
נעמה כהן |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש כתב אישום נגד השוטר שגיב תורג'מן, וזאת לאחר שאיים על נהג כי ירצח אותו על רקע ויכוח בכביש וכן ניפץ את שימשת הרכב. בין השאר איים עליו ואמר "אם אתה לא נוסע מכאן, אני מוציא סכין מהאוטו ורוצח אותך".

על פי כתב האישום, נהג הנאשם ג'יפ יחד עם זוגתו, בנם התינוק, ואחות זוגתו, ברחוב שמואל סלנט בפתח תקווה. אותה עת, נהג המתלונן, אף הוא ברחוב. הנאשם והמתלונן הגיעו בנסיעה לעבר צומת סמוך, כאשר המתלונן נוסע בנתיב הימני והנאשם נוסע בנתיב השמאלי. בהגיעם לצומת, עצרו ברמזור אדום זה לצד זה. בשלב זה המתלונן קירב את חזית הרכב אל עבר קדמת הג'יפ, והוציא את ידו מהרכב במטרה להסב את תשומת לב הנאשם למעשיו.

יריקה בפנים

בתגובה ובעודם בצומת, יצא הנאשם מהג'יפ אל עבר הרכב, בעוד המתלונן ישוב בו. הנאשם צעק על המתלונן, וקילל אותו. בתגובה, אמר המתלונן לנאשם כי אין בכוונתו לריב עמו. הנאשם קרא למתלונן לצאת את הרכב, בעודו מוסיף לגדף את המתלונן. הנאשם ניסה לפתוח את דלת הנהג של רכב המתלונן, וזה האחרון משך אותה חזרה כדי למנוע מהנאשם לפתוח את הדלת, ונעל אותה. עוד בטרם החל המתלונן לסגור את חלון הרכב, ירק הנאשם לעברו של המתלונן, והיריקה פגעה בפניו. המתלונן ירק בחזרה לעבר הנאשם, ובתגובה בעט הנאשם בדלת הרכב בצד הנהג.

משהחל המתלונן לסגור את חלון הרכב, תפס הנאשם את החלון בידיו בניסיון למנוע מהמתלונן לסגור את חלון הרכב. אז הלם הנאשם באגרופו הימני בחלון הרכב, כך שחלון הרכב התנפץ לרסיסים אשר פגעו במתלונן וגרמו לו לשריטה בזרועו השמאלית. בשל מעשיו של הנאשם, ביקש המתלונן מהנאשם לעצור בצד ולהמתין לכוחות משטרה אותם יזמין. בתגובה לאמירת המתלונן, איים הנאשם על המתלונן בפגיעה שלא כדין, באומרו "אם אתה לא נוסע מכאן, אני מוציא סכין מהאוטו ורוצח אותך".

_______________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות