זהירות כלב נושך – בעלת פיטבול נאשמת באי נקיטת צעדי זהירות

תושבת ת"א, 33, עומדת לדין לאחר שכלבה נשך מתרחצים בחוף הים פעמיים בתוך שבוע. הפרקליטות: "החזיקה כלב מסוכן בניגוד לחוק"
אייל חן |
פיטבול. צילום: וויקיפדיה (לכלב המצולם אין קשר לנאמר בידיעה)

בעלי כלבים רבים מגיעים עם כלביהם לחוף הים ללא זמם או רצועה ונותנים להם לרוץ ולעיתים אלה נושכים את המבלים בחוף הים, נגד תושבת תל אביב, בת 33, הוגש כתב אישום לאחר שפעמיים תוך שבוע הכלב שלה, מסוג פיטבול, נשך מבלים בחוף הים בתל אביב ובנמל יפו.

המקרה הראשון ארע בערב יום הכיפורים, כאשר הנאשמת, בעליו של כלב מסוג פיטבול, המוגדר ככלב מסוכן בחוק להסדרת הפיקוח על כלבים, הלכה עם הכלב שלה בנמל יפו ללא רצועה או זמם בשלב מסוים בלי כל התגרות שהה במקום, תושב תל אביב והכלב רץ אליו ונשך אותו בשוק ימין. בעקבות האירוע נחקרה בעלת הכלב במשטרה בגין אי נקיטת צעדי זהירות בחיה והחזקת כלב מסוכן.

על פי כתב האישום, שבוע מאוחר יותר, הנאשמת לא למדה את הלקח ושיחקה עם הכלב בחוף הים כשהוא ללא רצועה או זמם. במקום שהה תושב תל אביב וכלב גם הפעם ללא כל התגרות רץ לעברו נשך אותו ברגלו, הפיל אותו אל הארץ והמשיך לנשוך אותו בידו, בישבנו, ובאיבר מינו וגרם לו לחבלות ובשל כך הובהל המתלונן לחדר המיון ונתפר תחת הרדמה כללית.

בעקבות שני המקרים הוגש נגד בעלת הכלב כתב אישום. בכתב האישום צוין, בין היתר, כי "במעשיה, לא נקטה הנאשמת באמצעי זהירות מפני סכנה מסתברת הכרוכה בחיה שבהחזקתה, וכן החזיקה את הכלב בניגוד לחוק".

עוד בחדשות: לאחר ההסגרה – כתב אישום נגד שי אביטל

הבוקר (יום ב') צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל בגין עבירות מין בשתי מתלוננות, אחת מהן קטינה בעת ביצוע העבירה, לאחר שנמצאה תשתית ראייתית לביצוע עבירות מין. במשטרה אומרים כי החקירה בשאר התלונות בפרשה נמשכת, אך כדי להגיש להתקדם בתיק ולהגיש כתב אישום באותן תלונות, יצטרכו במשטרה לבקש אישור מהרשויות בהולנד.

אביטל נחקר מאז הסגרתו לפני כשבועיים, בין היתר, בחשד לביצוע עבירות מין בשתי נשים, בעבירות של מעשה מגונה, מעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה שמונע לתת הסכמה חופשית, מעשה מגונה בכוח או באיומים. כזכור, אביטל עזב את ישראל ב-23 ביולי 2021 בסמוך לפרסום הפרשה בתקשורת. במסגרת החקירה שנפתחה מספר ימים מאוחר יותר הוגשו 26 תלונות, ונגבו עדויות מ-86 עדים נוספים.

_______________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות