כתב אישום: תקף מינית קטינה וכשבגרה – אנס אותה

עבירות מין קשות מיוחסות לאלי מויאל, 65 מאשדוד. לפי כתב האישום שהוגש נגדו הוא ביצע מעשים מגונים בבת 16 שהייתה תחת אחריותו ואנס אותה 8 שנים לאחר מכן
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד אלי מויאל, בן 65, מאשדוד זאת לאחר שהטריד מינית וביצע מעשים מגונים בקטינה עליה היה אחראי, ולאחר מספר שנים כשהייתה בת 24, ביצע בה מעשים מגונים ואנס אותה.

מכתב האישום עלה כי במהלך שנת 2013 בהיות המתלוננת כבת 16, נהג הנאשם להתייחס למיניותה, על אף שהבהירה לו כי אינה מעוניינת בהתייחסויותיו, הוא לא חדל ממעשיו. בנוסף, נהג הנאשם ללטף את רגליה של המתלוננת ללא הסכמתה. בשל מעשיו עזבה המתלוננת את ביתה לאזור הצפון וחזרה רק במהלך 2022. לאחר חזרתה ולמרות התנגדותה של המתלוננת, נהג הנאשם להיכנס לחדר המקלחת או לחדרה עת הייתה ערומה.

באחת הפעמים בהן נכנס הנאשם לחדרה, ביקש ממנה להניח את הטלפון הנייד בו אחזה וכשסירבה, יצא מהחדר, אך בסמוך לכך חזר הנאשם לחדרה ואנס אותה. בהזדמנות אחרת אנס הנאשם את המתלוננת וביצע בה מעשים מגונים, לאחר שסירבה שיגע בה. בנוסף, ניסה הנאשם לא פעם להוריד את בגדיה של המתלוננת למרות התנגדותה ואיומיה כי תספר על מעשיו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה הפרקליטות כי: "המשיב ביצע במתלוננת מעשים רבים וחמורים, באופן תדיר וללא מורא, החל מהטרדות מיניות, מעשים מגונים וכלה באונס המתלוננת".

עוד בפלילים: בן 21 מת"א נאשם בעבירות מין בילדות

לבית-המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד עבד שעאר, צעיר בן 21 מתל אביב בגין עבירות מין וסחיטה באיומים, זאת שביצע עבירות מין בעשר קטינים באמצעות אפליקציית האינסטגרם.

מכתב האישום עלה כי שעאר נהג ליצור קשר עם ילדות בגילאי 11-15, באמצעות אפליקציית האינסטגרם. במסגרת הקשר נהג שעאר לשלוח לקטינות תמונות וסרטונים של איבר מינו בניגוד לרצונן, וכן דרש מהן לשלוח לו תמונות שלהן, תוך שאיים עליהן כי אם לא ישלחו תמונות כאמור, יפגע בשמן הטוב ברשתות החברתיות.

באחד מהמקרים, פנה שעאר לילדה כבת 12 וביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה, הקטינה סירבה וחסמה את חשבונו. לאור האמור פנה אליה שעאר בשם אחר, אז נעתרה הקטינה לבקשתו ושלחה לו תמונות עירום שלה ולאחר, בניגוד לרצונה, שלח לה שעאר תמונות של איבר מינו. בהמשך לכך חסמה הקטינה את חשבון האינסטגרם של שעאר. אז פנה שעאר לקטינה תחת שם משתמש, וביקש ממנה לשלוח אליו תמונות חושפניות נוספות שלה, תוך שהוא מאיים עליה, כי אם לא תשלח תמונות נוספות, יפרסם את התמונות ששלחה קודם לכן, בקרב חברותיה. כאשר הקטינה לא נעתרה לבקשתו שלח שעאר את התמונות לחברותיה של הקטינה.

____________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות