בן 20 נאשם: פרץ לבית קרובי משפחתו ואנס את הילדות

בן 20 מאזור המרכז נאשם כי גם בעבר תקף מינית את אחת הקטינות, כשהייתה רק בת 6.הפרקליטות: "ניצל את הקשר המשפחתי ואת חוסר יכולתן להתנגד למעשיו"
דניאל בן חמו |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד גבר כבן עשרים מאזור המרכז, זאת לאחר שפרץ לבית בו מתגוררות קרובות משפחתו הקטינות וביצע בהן מעשי אינוס. בבקשת המעצר, שהוגשה במקביל, נטען כי הנאשם ביצע את המעשים "תוך ניצול הקשר המשפחתי ופערי הגילים ובינו לבין הקטינות וניצל את חוסר היכולת של הקטינות להתנגד למעשיו".

מכתב האישום, שהגישה עורכת הדין אריאלה נבון מהפרקליטות, עולה כי במהלך מפגש משפחתי שהתקיים לפני כשלוש שנים הנאשם ביצע מעשי אינוס ומעשי סדום בקרובת משפחתו שהייתה אז כבת שש בלבד. בנוסף, במהלך חודש ספטמבר האחרון פרץ בשעת לילה מאוחרת לבית משפחת הקטינה, נכנס לחדר הילדים והחל ללטף ולנשק אותה עד שהתעוררה. משסירבה לבקשתו לישון עמה וחרף התנגדותה למעשיו, ביצע בה מעשה אינוס בכוח תוך שהכאיב לה. בהמשך, נכנס למיטתה של אחותה בת השמונה וביצע מעשה אינוס גם בה.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של אינוס קטינה מתחת לגיל 14 על ידי בן משפחה ומעשה סדום בקטינה מתחת לגיל 14 על ידי בן משפחה.

במקביל הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרו של הנאשם. במסגרת הבקשה נטען, בין היתר, כי "אין מדובר באירוע יחיד אלא במסכת של מעשים מיניים קשים בקטינות במשך שנים על אף שהוזהר לבל יפגע בהן ולמרות שהתבקש להימנע משהייה במחיצתן".

עוד צוין בבקשה, כי הנאשם ביצע את המעשים "תוך ניצול הקשר המשפחתי ופערי הגילים ובינו לבין הקטינות וניצל את חוסר היכולת של הקטינות להתנגד למעשיו".

עוד בפלילים: נאשמת בהצתת רכב בגלל שהפסידה במשפט

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד אושרת ישועה, 49 מתל אביב, ולפיו על רקע סכסוך ובשל כעסה על המתלוננים בעקבות עסקת נדל"ן שערכו עם אמה, הציתה את המכוניות של שכניהם וניקבה את צמיגיהם. הפרקליטות מבקשת להותיר את ישועה במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

מכתב האישום עלה כי בין אמה של ישועה ובין המתלוננים התנהלו הליכים משפטיים בגין עסקת נדל"ן שערכו, וכי בסיומם נדחתה תביעתה של אמה. על רקע כעסה של ישועה על העסקה, בחודש דצמבר האחרון היא החליטה להצית את רכבם של המתלוננים, ולצורך כך הגיעה לביתם שבפתח תקווה כשהיא מצוידת בחומרים דליקים מסוג אצטון ומדלל צבע. משלא איתרה את רכבם, הניחה את תיקה האישי ושמיכה מתחת לרכבו של שכן שסברה שהזמין לה בעבר משטרה, והציתה אותם באמצעות מצית.

כתוצאה ממעשיה נשרפו כליל רכבם של השכן ושל שכנה נוספת, ונגרמו נזקים שונים לרכבם של המתלוננים. בנוסף, כשלושה חודשים קודם לכן ישועה ניקבה באמצעות סכין מטבח את צמיגי הרכב של השכן וכן צמיגים של רכב אחר שזיהתה בטעות כרכבם של המתלוננים.

כתב האישום מייחס לישועה ביצוע עבירות של הצתה, היזק לרכוש במזיד והחזקת סכין שלא כדין. במקביל הגישה הפרקליטות בקשת להארכת מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

____________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות