אישום: הציתה רכב בגלל שהפסידה במשפט

אושרת ישועה, 49 מת"א, נאשמת כי על רקע סכסוך נדל"ן ולאחר שתביעת משפחתה נדחתה, הציתה רכבים וניקבה צמיגים בחניון הבית של הנתבעים
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד אושרת ישועה, 49 מתל אביב, ולפיו על רקע סכסוך ובשל כעסה על המתלוננים בעקבות עסקת נדל"ן שערכו עם אמה, הציתה את המכוניות של שכניהם וניקבה את צמיגיהם. הפרקליטות מבקשת להותיר את ישועה במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

מכתב האישום עלה כי בין אמה של ישועה ובין המתלוננים התנהלו הליכים משפטיים בגין עסקת נדל"ן שערכו, וכי בסיומם נדחתה תביעתה של אמה. על רקע כעסה של ישועה על העסקה, בחודש דצמבר האחרון היא החליטה להצית את רכבם של המתלוננים, ולצורך כך הגיעה לביתם שבפתח תקווה כשהיא מצוידת בחומרים דליקים מסוג אצטון ומדלל צבע. משלא איתרה את רכבם, הניחה את תיקה האישי ושמיכה מתחת לרכבו של שכן שסברה שהזמין לה בעבר משטרה, והציתה אותם באמצעות מצית.

כתוצאה ממעשיה נשרפו כליל רכבם של השכן ושל שכנה נוספת, ונגרמו נזקים שונים לרכבם של המתלוננים. בנוסף, כשלושה חודשים קודם לכן ישועה ניקבה באמצעות סכין מטבח את צמיגי הרכב של השכן וכן צמיגים של רכב אחר שזיהתה בטעות כרכבם של המתלוננים.

כתב האישום מייחס לישועה ביצוע עבירות של הצתה, היזק לרכוש במזיד והחזקת סכין שלא כדין. במקביל הגישה הפרקליטות בקשת להארכת מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

עוד בחדשות: כתב אישום נגד הנהג שגרם לחסימת הכבישים בת"א

בחודש שעבר נחסם כל אזור תחנת רכבת סבידור ומסוף האוטובוסים למספר שעות בשל מרדף משטרתי אחרי נהג שהשתולל ברחובות העיר. בתום המרדף המשטרתי התנגש נהג הרכב בתמרור עצור וברכבו נתפסו מספר לבנות חבלה. היום (יום ג') הוגש נגד הנהג, משה יוספוב, בן 24 מלוד, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, אולם לבנות החבלה לא מופיעות בכתב האישום מאחר ולא התקבלה עדיין חוות דעת ממעבדות המשטרה, כי אכן מדובר בלבנות חבלה. למרות חלוף הזמן את הנוסע שישב לידו עד כה משטרת תל אביב לא איתרה.

על פי כתב האישום, נסע הנאשם משיב ברכב ברחוב אבא הלל ברמת גן, אותה העת, עמדו במקום שוטרים אשר הפעילו מחסום משטרתי לצורך בדיקת רישיונות. עת התקרב המשיב למחסום, סימנו לו השוטרים לעצור לצורך בדיקת רישיונותיו. תחילה האט המשיב, אולם אז, האיץ את נסיעתו ועקף את המחסום המשטרתי, במטרה להימלט מהשוטרים. בשל כך, השוטרים פתחו אחר המשיב במרדף, באמצעות ניידות ואופנועים משטרתיים.

במהלך המרדף, שהתרחש לאורך 2.3 ק״מ ברחובות אבא הלל, ז׳בוטינסקי ופרשת דרכים בשעת ערב ברמת גן ותל אביב, סיכן המשיב הולכי רגל, כלי רכב והנוסעים בהם, ואף פגע ברכב אחד שעמד ברמזור אדום. זאת כשהוא חוצה רמזורים בהם מופיע אור אדום בצמתים הומי כלי רכב, נסע במעבר חצייה עת חצה אותו הולך רגל, עלה על מדרכה סמוך לעוברים ושבים, עבר קו הפרדה רצוף ונסע בניגוד לכיוון הנסיעה. יוספוב לא חדל מנסיעתו עד שהתנגש בתמרור. או אז ירד מן הרכב ונמלט מפני השוטרים עד שנעצר סמוך למקום.

______________________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות