אישום: גנב תעודות הוקרה ממנהל החינוך

אב שהגיע לאגף החינוך בחולון כדי לברר פרטים על בנו יצא משם עם תעודות הוקרה ופסל יקר. כעת הוא נאשם בעבירות של היזק לרכוש וגניבה
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

אב שהגיע למנהל החינוך בחולון לבדוק דבר מה על שיבוץ בנו, החליט לא להתעניין רק בבנו אלא גם בחפצים במשרדה של העובדת אליה פנה וגנב משם דברים בעת שיצאה מחדר ואף הפך את החדר. כעת הוא נאשם בהיזק לרכוש במזיד וגניבה.

על פי כתב האישום, הגיע האב למשרדי אגף מנהל החינוך בחולון ונכנס לאחד המשרדים וביקש מהעובדת במקום, לברר דבר מה בכל הנוגע לשיבוץ בנו בבית הספר שהוא מעוניין בו. העובדת השיבה לאב שטרם נתקבלה תשובה בעניינו והאב נשאר במשרדה של העובדת מספר דקות נוספות, או אז, כאשר היא יצאה לבדוק משהו, ניגש האב לכוננית, גנב מספר פריטים תעודת הוקרה ופסל ועזב את המקום.

לאחר מספר דקות הוא חזר למשרד ללא הפריטים והחליט ליצור שם מהומה כאשר הפיל מחשב, כונן שהיה מתחת לשולחו והשליך את מסך המחשב לרצפה, כל זאת תוך שזרק על הרצפה את כל תכולת השולחן וכן את הכיסאות.

עוד בחדשות: יידתה אבנים על כלבים ונידונה למאסר על תנאי

האם מותר להשליך אבנים על שני כלבי צ'יוואווה ששוקלים קילו וחצי כל אחד, לאחר שאלה נבחו לכיוונך? שופט בית משפט השלום בתל אביב, איתן קורנהאוזר, קבע שאסור לאחר שגזר מאסר על תנאי ו-6,000 שקלים פיצוי על אישה, שהורשעה בעבירת התעללות בבעל חיים והתאכזרות לו, לאחר שהשליכה אבנים על שני כלבים ואחד מהם נפגע באופן קשה עם שברים בגולגולת ועד היום הוא סובל מבעיות בריאותיות.

על פי כתב האישום הנאשמת נתקלה בשני כלבים מסוג צ'יוואווה בחצר ציבורית בתל אביב. הכלבים שוטטו במקום ללא זמם, ללא קולר וללא בעלים בסמוך להם. בנסיבות אלה התקרבו הכלבים לעברה של הנאשמת, נבחו כלפיה וחרחרו. בעקבות צעקות וצרחות מצד הנאשמת עזבו הכלבים את המקום. בהמשך, הרימה הנאשמת אבנים גדולות מהקרקע, והלכה אל קצה שביל סמוך.

הכלבים, כך תואר בכתב האישום, אשר עמדו בקצה האחר של השביל, משוטטים וללא זמם וקולר, פתחו בריצה לעבר הנאשמת. הנאשמת עמדה במקומה, והניפה את ידה בה אחזה באבנים. בשלב בו אחד הכלבים התקרב למרחק של כמטר עד שני מטרים מהנאשמת, השליכה הנאשמת אבן שפגעה בראשו, ולאחר מכן זרקה אבן נוספת לעבר הכלב האחר אשר לא פגעה בו. כתוצאה מפגיעת האבן, נגרמו לכלב שברים בגולגולת והוא נכנס לסמי-קומה.

השופט קורנהאוזר ציין בהכרעת דינו כי עדותה של הנאשמת בבית המשפט התאפיינה בתיאור מופלג של חרדה קיצונית שאחזה בה בעקבות המפגש עם הכלבים, אירוע שהביא אף לתגובות קיצוניות של רעידות בגוף, חוסר יכולת לתפקד ובכי הסטרי.

_______________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות