עו"ד גיל אלימלך חוגג 40

עו"ד אלימלך, חוגג את העשור הרביעי בחייו ומביט אחורה בגאווה על רגעים מוצלחים ובהם גם את השנה הקשה בחייו בה נפרד מאחיו התאום, ניר ז"ל, שנפטר ממגפת הקורונה .
גיל אלימלך עורך דין

רבים מהאנשים שפוגשים בעורך הדין גיל אלימלך, נוטים לחשוב כי הוא נולד עם כ"פית זהב בפה",  ובטח הדרך הייתה סלולה עבורו אך במקרה הזה הקושי הוא זה שהביא את ההצלחה, יתכן כי זהו מראהו המוקפד וחליפות היוקרה או חיבתו לאיסוף תקליטים וגאדג'טים.

הוריו של אלימלך התגרשו כאשר היה ילד קטן ואימו נאלצה להתמודד עם קשיי פרנסה בזמן שהיא מגדלת לבדה 4 בנים שמתוכם הקטנים תאומים גיל וניר (ז"ל התאום) .

אלימלך מתגאה לספר שלמרות הקשיים הוא זוכר את ילדותו כמאושרת, בעיקר בזכות האם שעבדה קשה ודאגה להעניק המון חום ואהבה.

"היא ראתה רק אותנו מול עיניה אנחנו היינו "ההון עצמי שלה" היא וויתרה על עצמה בשבילנו השקיעה שעות בזמן איכות ועודדה תמיד ללמוד ולהיות בסביבה טובה".

בגיל 15 כבר נרתם גיל לסייע לאימו בפרנסה ועבד בעבודות מזדמנות זאת במקביל  ללימודים בתיכון.

לימים לא משנה עד כמה הוא עסוק בעבודה הוא מוצא זמן להקדיש לאימו ומשפחתו, לדבריו "הכרת הטוב" "וכיבוד הורים" זה מקור הברכה לחיים טובים.

אלימלך הוא בעליו של משרד בוטיק עצמאי ומשגשג בראש פינה, מעל עשור המשרד מעניק שירות ומקצועיות לייצוג משפטי מלא בכל תחומי המשפט האזרחי.

 

 

מיד עם שחרורו מצה"ל החל עו"ד אלימלך את לימודי המשפטים ובשנת 2018 סיים גם תואר שני במשפטים, כל זאת בזמן שהוא מוביל ומנהל את צוות העובדים במשרד המתמחה בתחום המשפט האזרחי ודיני המשפחה והנדל"ן.

במהלך תקופה זו, הצליח אלימלך, לא רק לבסס את המוניטין שלו ושל המשרד כמוביל בתחומיו, אלא גם להקים משפחה למופת והוא אב גאה לשלושה ילדים.

הוא חובב של מוזיקה נוסטלגית ובעל אוסף תקליטים מרשים להם הוא מאזין בפטיפון במשרדו,

בנוסף אוהב לבלות בשעות הפנאי עם חברים ויין איכותי במקומות מיוחדים.

"דווקא הקשיים איתם התמודדנו כמשפחה בהיותי ילד, הם אלו שגרמו לי לגבש את הייעוד שלי לעזור לאנשים".

לא בכדי בחרתי לעסוק דווקא בתחומי המשפט שנוגעים באופן אישי כמעט בכל אחד מאיתנו.

מעבר למקצועיות, חשוב לי שהלקוחות שלי ידעו שהם יכולים לשאול, להתייעץ, להתלבט, ולקבל ממני ומצוות המשרד מענה אישי ומכיל כמעט בכל שעה ביממה".

חשוב לי לראות סביבי אנשים מצליחים, אני תמיד מפרגן ודוחף ללימודים חושב שעם שאיפות ,חלומות, התמדה , חריצות ועבודה קשה כל אחד יכול להצליח.

גיל אלימלך משרד עורכי דין

מה לגבי תוכניות לעתיד.

השנה האחרונה הייתה קשה לאלימלך, שנפרד מהחצי השני שלו – אחיו התאום ניר, שנדבק בקורונה ונפטר במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בנהריה.

שנת האבל שפקדה את עו"ד אלימלך אילצה אותו לדחות את לימודי הדוקטורט, "אני שואף להמשיך ולהתקדם בלימודים", ובקרוב אתחיל את הדוקטורט. על הפרק, להתרחב לסניף במרכז הארץ.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות