האלימות בכבישים – שלושה כתבי אישום נגד תוקפים

כחלק מניסיונות המדינה להילחם בתופעת האלימות הגוברת, הועמדו לדין 3 נהגים שנהגו בבריונות כלפי אחרים בכביש. במקרה אחד איים נאשם על אישה: "אני אדקור אותך"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

למרות התיעוד הבלתי פוסק ושאט הנפש, מקרי האלימות בכבישים בישראל רק מתגברים, והמדינה מנסה לעשות סדר: ביממה אחת הוגשו שלושה כתבי אישום נגד מתפרעים בכביש – האחד שבר את אפו ושמשת חלונו של בעל רכב שחסם אותו, במקרה אחר נהג מונית היכה רוכב אופניים חשמליים שהעיר לו על נסיעתו ובמקרה נוסף תקף נהג אישה שחזרה מבריכה עם ילדיה הקטנים בשל סכסוך בכביש.

במקרה הראשון, חנה תושב רמת גן, בן 62, את רכבו ברחוב ארניה בעיר באופן שחסם את רכבו של הנאשם שחנה כדין, תוך שהשאיר המתלונן פתק עם מספר הטלפון שלו על שמשת רכבו. כעבור זמן מה שמע המתלונן מביתו צפירות רכב, הגיע אל רכבו שם פגש בנאשם, תושב ר"ג בן 38, בנסיבות אלה. התגלע ויכוח בין הנאשם למתלונן יעל רקע חניית המתלונן. על רקע הוויכוח, איים הנאשם על המתלונן באומרה "יא בן זונה. מניאק. אני ארצח אותך". מיד בסמוך לכך, דפק הנאשם עם ידו על שמשת הרכב ושבר אותה בהמשך ולאחר שהמתלונן אמר לנאשם כי לא יזיז את רכבו בעקבות התנהגותו. התקרב הנאשם למתלונן לפת אותו מאחורי גבו, תפס אותו בצווארו. ריתק אותו לרצפה והכה אותו בפניו. האירוע הופסק בזכות שכנים שהיו במקום ועצרו את הנאשם.

"איפה המשטרה? אני אדקור אותך"

במקרה אחר, רכב צעיר באופניים חשמליים ברחוב הרצל בתל אביב, רוכב האופניים, הבחין במונית בה נהג הנאשם, כשהוא נוסע בצורה המסכנת את הנוסעים בכביש והעיר לו על אופן הנסיעה שלו.

בהמשך לכך תקף הנאשם, נהג המונית בן ה-43, את המתלונן בכך שהשליך לכיוונו גליל נייר ופגע בראשו, רוכב האופניים הסתובב לכיוונו של הנאשם במטרה להבין מדוע עשה זאת. או אז דחף הנאשם את המתלונן והפילו על הרצפה והוציא סכין מדלת המונית ואזרחים שהבחינו במתרחש עצרו ממנו לדקור את רוכב האופניים שהיה שכוב על הריצפה. כתוצאה מהתקיפה הנאשם, גרם למתלונן שבר בפיקת הברך.

כתב אישום נוסף הוגש נגד תושב אור יהודה בן 20, בגין תקיפה ואיומים נגד נהגת שחזרה עם ילדיה הקטנים מבילוי בבריכה. המקרה אירע בצומת הרחובות קויפמן ואילת בתל אביב. בין הנאשם שנסע ביחד עם אחותו לבין המתלוננת התגלע ויכוח על הכביש. בעקבות כך, הנאשם יצא מהרכב בו נסע, התקרב לעבר רכבה של המתלוננת, ודרך חלון הנהג שהיה פתוח ירק לעברה כשהוא פוגע בפניה, בהמשך קילל הנאשם את המתלוננת והתרחק מעט מרכבה וצעק לעברה: "אני אדקור אותך… איפה המשטרה, אני אדקור אותך".

_____________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות