הבעל היכה את הבת – האם איימה לקפוץ מהמרפסת

כתב האישום שהוגש נגד האב, תושב חולון בן 38, מייחס לו תקיפה חמורה של בני משפחתו, בהם בתו בת ה-9 שסובלת משבר וחבלות בראשה ובגופה
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

האישה איימה שתקפוץ מהמרפסת ורק אז, בעלה שהיכה אותה ואת הבת בת ה-9 שגרם לה לשבר וחבלות בראשה ובכל הגוף, עזב את השתיים. כך עולה מכתב אישום חמור שהוגש לבית המשפט השלום בתל אביב, נגד תושב חולון בן 38, שהואשם בתקיפת אשתו ושני ילדיו.

מכתב האישום עולה כי מדובר בבני זוג שלהם 3 ילדים משותפים, בני 11, 9 ותינוק, באחד הימים חזר הילד בן ה-11 לביתו בלי הקורקינט שאביו קנה לו ואמר לו כי הוא נגנב. הנאשם כעס ולקח אותו לחדרו, שם סגר את הדלת והתריסים והכה אותו באגרופים וסטירות, חלקם לעבר ראשו. למחרת, עם אור ראשון העיר האב את הילד וולקח אותו לחפש את הקורקינט בסקייט פארק בחולון. משלא מצאו את הקורקינט, צעק עליו האב, אמר לו כי הוא לא גבר והיכה אותו. במקרה אחר, ישב האב עם בתו בת ה-9 בסלון הבית ועבר איתה על השיעורים, כאשר טעתה בתרגיל שביקש ממנה האב לבצע, הוא סטר בפניה בחוזקה מספר רב של פעמים.

באחד הימים, איימה האישה כי ביום למחרת תעזוב אותו יחד עם הילדים, וביום למחרת כאשר ישבה עם הילדה בת ה-9 על הספה בסלון ביתם. האב הבחין בהן ושאל מה הן עושות שם. משלא השיבה לו, קפץ הנאשם על שולחן הסלון שהיה צמוד לאישה והחל לתקוף אותה על ידי כך שהכה אותה עם אגרופים בפניה ובראשה. בתוך כך, נשך אותה בעצם אפה וכן באוזניה ובלחיה. הבת שישבה לצד האם נבהלה והחלה לצעוק. בתגובה לכך, פנה הנאשם אליה וצעק: "למה את צועקת?".

בעיטות בבטן בגלל איחור

בהמשך לכך, כך מתואר בכתב האישום, החל לתקוף גם את הבת על ידי כך שהכה אותה בפניה בסטירות ואגרופים ומשך בשיערה בחוזקה. כתוצאה מכך, נתלשו שערות מראשה והוא המשיך ותקף את הילדה על ידי כך שמשך אותה בכוח, הניף אותה והטיח אותה על הרצפה בחוזקה רבה. כתוצאה ממעשיו, נגרם לה שבר בכף ידה אשר הצריך ניתוח. בתגובה לכך, יצאה האם שלא הצליחה לעצור מבעדו למרפסת וצעקה לעזרה, הנאשם עזב את הילדה התקרב לבת הזוג אך היא איימה כי אם ימשיך היא תקפוץ למותה. בשלב זה חדל ממעשיו ויצא מהבית.

במקרה נוסף שהתרחש לפני מספר שבועות, הילד בן ה-11 לא חזר לבית לאחר הלימודים ויצא עם חבריו. כאשר חזר בארבע אחר הצהריים, האב כעס עליו שהגיע באיחור מבית הספר והחל לצעוק עליו כי הזהיר אותו שלא יצא אחרי בית הספר. בהמשך הוא תפס אותו בצווארו הניף אותו והצמיד אותו לקיר תוך שהוא מפעיל כוח וחנק אותו והכה אותו באגרופים לאזור ביטנו. כששחרר את אחיזתו והפיל אותו לרצפה, קם הילד ללכת לחדרו, אך האב מנע זאת והחל לסטור לו על פניו. הילד עוד ניסה לברוח ושלח לאימו הודעות שתעזור לו, האב שהבחין בכך החל לתקוף אותו על ידי כך שבעט בו באזור ביטנו.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות