המורה נאשם: חילק סוכריות וביצע בתלמידיו עבירות מין

יעקב תנעמי, 29 מהשומרון, נאשם כי מתחילת שנת הלימודים נהג לבצע מעשים מגונים בתלמידיו, בין היתר לאחר שחילק סוכריות. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר
אייל חן |
תלמידים בביה"ס, אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד יעקב תנעמי, 29 מהשומרון, ולפיו הוא ביצע במשך שלושה חודשים מעשים מיניים בתלמידיו. כתב האישום מתאר, בין השאר, כיצד ביצע מעשים מגונים בתלמידיו לאחר שהחמיא להם ואף חילק להם סוכריות. הפרקליטות מבקשת להורות על הארכת מעצרו של תנעמי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "הוא ביצע את המעשים", כך נכתב בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, "במסגרת תפקידו ותוך ניצול מעמדו ופער הכוחות בינו ובין התלמידים".

מכתב האישום עלה כי בין החודשים ספטמבר לנובמבר השנה עבד תנעמי כמורה לספורט בבית ספר בשומרון, וכמחנך לתלמידים בכיתות א'-ח'. במהלך שיעורי ההתעמלות שהתקיימו בחצר בית המספר או במגרש בית ספר סמוך, ביצע תנעמי מעשים מגונים בתלמידים בשיטה דומה. לרוב, היה מבקש מהתלמידים, או מתלמיד אחד איתו נשאר ביחידות, לבצע תרגיל מסוג "עמידת גשר" שבו התלמיד מתרומם על ידיו ורגליו כך שגבו מורם באוויר בצורת גשר.

"ניצל את פער הכוחות"

בזמן שהתלמידים היו מבצעים את "עמידת הגשר", תנעמי היה נוגע באיבר מינם, ישבנם, מעל הבגדים או מתחת, במסווה של מסייע להם להגיע לתנוחה הנכונה או לשמור על יציבות. בנוסף, היו מקרים בהם הרים את החלק העליון של מכנסיהם והתחתונים והביט באיבר מינם כשבאחד מהמקרים תנעמי אף צילם את איבר מינו של התלמיד כשהוא עושה את עצמו משוחח בטלפון. לעיתים, לאחר ביצוע המעשים, ביקש תנעמי מהתלמיד שלא לספר על מעשיו לאיש ו"שישאר בנינו".

כתב האישום גולל שישה אישומים ושישה קטינים שבהם פגע מינית, ומייחס לתנעמי עבירות של מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים שלא בהסכמתו ופגיעה בפרטיות. במקביל לכתב האישום, מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרו של המורה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

"המשיב", כך נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה על ידי הפרקליטות, "ביצע את המעשים המיוחסים במסגרת תפקידו וניצל את מעמדו ופער הכוחות בינו ובין התלמידים. המשיב עשה שימוש באמצעי פיתוי, נהג להחמיא לקטינים באוזניהם או באוזני הוריהם, נתן להם מעת לעת סוכריות ורכש את אמונם".

__________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות