סניטר מתל השומר נאשם: ביצע מעשים מגונים במטופליו הקטינים

דניל יעקב, 35 מר"ג נאשם בעבירות פדופיליה לאחר שילם קטין שהורדם לצורך ניתוח. חברו, אורן חנייב, שעבר כאח בביה"ח רמב"ם נאשם גם הוא בצילום מטופלים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

בסוף השבוע הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד דניל יעקב, 35 מרמת גן, שהועסק כסניטר בית החולים שיבא בתל השומר. יעקב נאשם בביצוע עבירות מין בקטינים, ובין השאר כי תיעד קטין עת היה מורדם לפני ניתוח, ביצע מגונה בקטינה בת פחות משנה ובקטין בן שמונה. בנוסף, החזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים של קטינים בעלי אופי מיני. יום קודם לכן הוגש כתב אישום לבית המשפט השלום נגד חברו אורן חננייב, 28 מקרית ים, ולפיו גם הוא נהג לצלם את מטופליו הקטינים בבית החולים רמב"ם בו הועסק כאח.

על פי עובדות כתב האישום במהלך אפריל 2021, עת שימש דניל כסניטר בחדר הניתוח, צילם את איבר מינה של קטינה כבת כשלוש שנים, בעודה מורדמת לקראת ניתוח, והפיץ תמונה זו לחברו אורן חננייב. בנוסף, במשך כ 10 חודשים בצע דניל במספר הזדמנויות מעשים מגונים בקטין כבן 8 ובקטינה בת פחות משנה. דניל תעד מעשים אלה בסרטונים ותמונות סטילס וחלק מהתיעוד העביר לאורן חננייב.

כמו כן, נמצא במכשירים שונים שבבעלותו של דניל עשרות אלפי תמונות וסרטונים בהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים באקטים של יחסי מין עם בגירים או קטינים, ואף עם חיות.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום ציינו נציגי הפרקליטות כי המעשים המגונים שביצע בקטינים "בוצעו במספר הזדמנויות, בשני קטינים שונים, רכים בשנים, כאשר הקטינה הינה תינוקת בת פחות משנה. המעשים בוצעו ב…, מקום בו אמורים הקטינים להרגיש בטוחים ובנוח, גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו".

חומרים פדופילים בטלפון

עוד קודם לכן, הוגש כתב אישום נגד אורן חננייב, 28 מקרית ים, המייחס לו עבירות מין זאת לאחר שצילם איבר מין של אישה בעודה מורדת לפני ניתוח וכן לאחר שצילם תמונות עירום של קטין ושלח אותם לחברו. בנוסף, החזיק הנאשם אלפי תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים.

מכתב האישום עלה כי במהלך ספטמבר השנה עת שימש חניינב כאח מסייע בניתוח בבית חולים רמב"ם, צלם את איבר מינה של החולה בעודה מורדמת לקראת הניתוח. בנוסף, מספר חודשים לפני צילם המשיב קטין כבן 4 ערום לאחר מקלחת. עוד עולה כי חננייב שלח באמצעות אפליקציית הטלגרם, לחברו דניל יעקב, סרטוני תועבה בדמותו של קטין וכן החזיק אלפים רבים של תמונות וסרטונים בהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים בעת קיום יחסי מין עם בגירים ו/או קטינים, ואף עם חיות.

______________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות