הבן הוכה בחנות הירקות – האב שלף אקדח והתחיל לירות

הפרקליטות מבקשת להותיר במעצר עד תום ההליכים את שאדי עמודי, 45, הנאשם כי ירה על בעל חנות ירקות בבת ים, ברחוב הומה אדם, על רקע סכסוך של הבנים
נעמה כהן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שאדי עמודי, בן 45, שירה לעבר בעל חנות ירקות בבת ים, ברחוב הומה אדם, זאת לאחר שנודע לו כי בנו נחבל על ידי בנו של המתלונן.

מכתב האישום עלה כי במהלך אוקטובר השנה, נודע לעמודי כי בנו הקטין נחבל על ידי בנו הקטין של המתלונן. על רקע האמור, החליט עמודי, שבאותה העת שהה בישראל שלא כדין, להמית את המתלונן. לשם כך הגיע עמודי כשהוא מצויד באקדח, לחנות הירקות בה עובד המתלונן ונמצאת ברחוב מרכזי בבת ים, אותה העת, שהו בחנות, המתלונן, עובדים נוספים ולקוחות. כאשר התקרב עמודי לחנות הוא פתח בריצה, שלף אקדח וירה לעבר המתלונן לכל הפחות חמישה כדורים, כתוצאה מהירי נפגעו המתלונן ואחת הלקוחות ששהו בחנות. לאור האמור פונו השניים לקבלת טיפול רפואי.

לנאשם יוחסו עבירות של ניסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, נשיאה והובלה של נשק שלא כדין כניסה לישראל שלא כדין.

עוד בחדשות: למה תושב רהט החליט לבצע פיגוע דריסה בחייל?

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד אמיר אלקרינאוי, בן 39 מרהט בגין מעשה טרור – ניסיון לרצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, זאת לאחר שדרס לאור של יום ובטבורה של עיר את המתלונן שהיה לבוש במדי חיל האוויר של צה"ל. הרקע לאירוע, כך לפי הפרקליטות, הוא כעסו של אלקרינאוי על טיפול המשטרה באירוע בו הותקף, ועל כן החליט לבצע פיגוע.

מכתב אישום עלה כי יומיים לפני הפיגוע, הוביל אלקרינאוי משאית לבאר שבע והעמיד אותה באופן החוסם גישה לחניה. באותה שעה הגיע ר.ר למקום וצפר לאלקרינאוי על מנת שיזיז את רכבו, משראה שהוא לא מגיב ירד מרכבו ודפק על דלת המשאית, אז פתח אלקרינאוי את הדלת אמר לר.ר "מה אתה דופק על הדלת" וירק עליו, בתגובה אמר לו ר.ר "יערבי זבל, מגיע לך כדור בראש". לאור האמור, ירד אלקרינאוי מהמשאית לכיוונו של ר.ר, שאל אותו "למה ככה? תוציא את האקדח", בתגובה עזב ר.ר את המקום. בשלב זה החל אלקרינאוי לצלם סרטון, תוך שהוא מתעמת עם ר.ר ומטיח בו כי איים עליו שיירה בו עם אקדח, במענה ענה לו ר.ר, בין היתר, כי הוא "ערבי שקרן", התקשר למשטרה וביקש שיגיעו למקום. לאחר מספר דקות, הגיעו שוטרים למקום, ומכיוון שאלקרנאוי התעקש להגיש תלונה, עוכבו השניים לחקירה.

סיום חקירתו במשטרה, אלקרנאוי, כעס על טיפולה של המשטרה באירוע, נכנס לחשבון הטיקטוק שלו, והעלה סרטון בו פנה לאזרחי המדינה הבדואים ואמר, בין היתר: "אתם צריכים להיות מוכנים לכל רגע, לכל איום, כל אחד צריך לשמור על עצמו, אנחנו כאן במדינה גזענית…".

עקבות המתואר, גמלה בליבו של אלקרנאוי החלטה לבצע מעשה טרור – להוציא אל הפועל פיגוע דריסה נגד אזרח ממוצא יהודי ולגרום למותו, וזאת מתוך מניע לאומני ובמטרה לעורר פחד או בהלה בציבור.

___________________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות