מדריך ללקויי שמיעה נאשם בתקיפה מינית של חניכיו על פני שנים

ירין חברה, 28 מרחובות, נאשם כי בין השנים 2015-2022 ביצע עבירות מין בקטינים במועדונית בה הדריך, בהם 3 ילדים ונערה אחת, כבת 17 בעת ביצוע המעשים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד ירין חברה, 28 מרחובות, לאחר שביצע מעשים מיניים במשך שבע שנים, בקטינים שהיו חניכים שלו במועדונית לחרשים ולקויי שמיעה. במקביל להגשת כתב האישום נגד חברה, מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בשל "מסוכנות מינית גבוהה".

מכתב האישום עלה כי ירין ביצע את העבירות בין השנים 2015-2022 בארבעה חניכים שלו, שלושה מהם בנים בני 12-14 בעת העבירות ואחת, נערה כבת 17 בעת העבירה. "ירין פגע", נכתב בכתב האישום, "לאורך שנים, בחניכיו, כולם לקויי שמיעה, כולם צעירים ממנו בשנים, כאשר את המעשים המיוחסים לו באישומים הראשון והשני ביצע בנערים שגילם מחצית מגילו".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ציינה הפרקליטות: "טיב המעשים המיוחסים לנאשם באישום הראשון חמורים במיוחד וכל המעשים מעידים כי לנאשם מסוכנות מינית גבוהה, באשר הוא פוגע בקטינים משני המינים, לעיתים בביתם, לעיתים במקומות ציבוריים והכל תוך ניצול גילו ומעמדו כלפיהם".

עוד בפלילים: תושב י-ם נאשם בתקיפת מבקרים שהגיעו לאחיו

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד ראמי קדסיה, 46 מירושלים, וזאת לאחר שתקף ואיים על שני מתלוננים שהגיעו למתחם מגוריו ויידה אבנים לעבר אוטובוסים במקום.

על פי כתב האישום, לפני כשבוע הגיעו שני המתלוננים למתחם המגורים של הנאשם והחלו לקרוא לאחיו. הנאשם קפץ לעברם, הרים בידיו שברים של כיור שהיו בסמוך אליו, דחף אותם תוך שהוא צועק ומאיים עליהם, בין היתר, "עוף מפה אני אפתח אותך" והכה את שניהם. בשלב מסוים חלפו במקום שני אוטובוסים והנאשם יידה לעברם אבנים, כתוצאה מכך שמשות האוטובוסים נופצו ואחד האוטובוסים סטה מהמסלול ועלה על מדרכה.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם סבל אחד המתלוננים מחבלות בגופו בנוסף, האוטובוסים ניזוקו ואחר הנהגים נזקק לטיפול רפואי בעקבות רסיסי זכוכית שנכנסו לו לעין. במהלך חקירת הנאשם הוכנס אחד המתלוננים לעימות במסגרתו איים עליו הנאשם בנוכחות החוקר, בין היתר, "אתה פעם הבאה תבוא, תצא על הידיים, אולי המשטרה תציל אותך, אולי אני אפתח אותך. היום נשבר לך היד? איך קוראים לך?".

בבקשת המעצר נכתב בין היתר כי הנאשם ביצע את העבירות המיוחסות לו "תוך נטילת סיכון ממשי לנהגי האוטובוסים ומשתמשי הדרך, גרימת נזקים משמעותיים לשני אוטובוסים ונזק פיזי לאחד הנהגים, על מנת לסלק 'אורחים לא רצויים', שימוש באלימות מילולית ופיזית כלפיהם תוך איבוד עשתונות, ואיומים אף בתוך חדר החקירות, בצירוף עברו הפלילי וקיומו של מאסר על תנאי בר הפעלה, מבססים את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

______________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות