קבלת אורחים? תושב י-ם נאשם בתקיפת מבקרים שהגיעו לאחיו

ראמי קדסיה, 46, נאשם בביהמ"ש המחוזי בי-ם כי היכה ואיים על שני מתלוננים שהגיעו לבקר את אחיו ועל כי יידה אבנים לעבר אוטובוסים שחלפו בסמוך למתחם מגוריו
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד ראמי קדסיה, 46 מירושלים, וזאת לאחר שתקף ואיים על שני מתלוננים שהגיעו למתחם מגוריו ויידה אבנים לעבר אוטובוסים במקום. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. זאת, על רקע מסוכנותו והעובדה כי ביצע את המעשים המיוחסים לו "תוך נטילת סיכון ממשי לנהגי האוטובוסים ומשתמשי הדרך".

על פי כתב האישום, לפני כשבוע הגיעו שני המתלוננים למתחם המגורים של הנאשם והחלו לקרוא לאחיו. הנאשם קפץ לעברם, הרים בידיו שברים של כיור שהיו בסמוך אליו, דחף אותם תוך שהוא צועק ומאיים עליהם, בין היתר, "עוף מפה אני אפתח אותך" והכה את שניהם. בשלב מסוים חלפו במקום שני אוטובוסים והנאשם יידה לעברם אבנים, כתוצאה מכך שמשות האוטובוסים נופצו ואחד האוטובוסים סטה מהמסלול ועלה על מדרכה.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם סבל אחד המתלוננים מחבלות בגופו בנוסף, האוטובוסים ניזוקו ואחר הנהגים נזקק לטיפול רפואי בעקבות רסיסי זכוכית שנכנסו לו לעין. במהלך חקירת הנאשם הוכנס אחד המתלוננים לעימות במסגרתו איים עליו הנאשם בנוכחות החוקר, בין היתר, "אתה פעם הבאה תבוא, תצא על הידיים, אולי המשטרה תציל אותך, אולי אני אפתח אותך. היום נשבר לך היד? איך קוראים לך?".

סיכון ממשי לנהגים

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, יידוי או ירי של אבן לעבר כלי תחבורה וחבלה במזיד ברכב. במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר נכתב בין היתר כי הנאשם ביצע את העבירות המיוחסות לו "תוך נטילת סיכון ממשי לנהגי האוטובוסים ומשתמשי הדרך, גרימת נזקים משמעותיים לשני אוטובוסים ונזק פיזי לאחד הנהגים, על מנת לסלק 'אורחים לא רצויים', שימוש באלימות מילולית ופיזית כלפיהם תוך איבוד עשתונות, ואיומים אף בתוך חדר החקירות, בצירוף עברו הפלילי וקיומו של מאסר על תנאי בר הפעלה, מבססים את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

________________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות