הסיבה לדקירת הנער? רעש

סטיב אבקוב, 26 מב"ש, נאשם בביהמ"ש בעיר כי דקר נער שהרעיש בסמוך לביתו בשעת לילה מאוחרת: "הצטייד בסכין ורדף אחרי הקטינים"
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

אלימות משתוללת: לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד סטיב אבקוב, 26 מבאר שבע, לאחר שדקר קטין שיחד עם חבריו הרעיש. לנאשם יוחסו עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין. במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להאריך את מעצרו של אבקוב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "בחר במודע לצאת מהבית ולהתמודד עם התנהגותם של הקטינים באמצעות אלימות, רק בנס האירוע לא הסתיים בתוצאה חמורה יותר", נכתב בבקשת המעצר.

מכתב האישום עולה, כי באחד מהלילות האחרונים שהה אבקוב יחד עם מכרה בדירה בבאר שבע. בשעה 1:00 בלילה הגיע המתלונן יחד עם מספר קטינים נוספים לרחוב הסמוך והחלו להקים רעש, אבקוב ביקש מהם להיות בשקט ומשלא נענו זרק עליהם ביצה.

בהמשך לכך, נכתב בכתב האישום, ירד אבקוב לחנייה ושם התפתח עימות בינו לבין הקטינים, שלאחריו עזבו הקטינים את המקום. כשעה לאחר הקטינים וביניהם המתלונן, שוב הגיעו למקום, כשחלקם מצוידים במקלות, קיללו את אבקוב וקראו לו לרדת למטה, באמרם ש"יפרקו אותו".

בעקבות כך אבקוב הצטייד בסכין, ירד לחניה והחל לרדוף אחרי הקטינים. בשלב מסוים במהלך הריצה, כאשר המתלונן נפל על הקרקע, הנאשם התקרב אליו, דקר אותו באמצעות הסכין בגב תחתון וחזר לדירה. בעקבות המקרה פונה המתלונן למרכז הרפואי "סורוקה" עם פצע דקירה בגב תחתון.

במקביל לכתב האישום מבקשת המדינה להאריך עד תום ההליכים את מעצרו של הנאשם. בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, ציינו נציגי הפרקליטות כי "המשיב בחר במודע לצאת מהבית ולהתמודד עם התנהגותם של הקטינים באמצעות אלימות. המשיב בחר להצטייד בסכין ולרדוף אחר הקטינים ולדקור את הקטין אותו הצליח להשיגו ורק בנס האירוע לא הסתיים בתוצאה חמורה יותר".

עוד בחדשות: סחטה גברים חרדים – נידונה ל-4 שנות מאסר

שופט בית משפט השלום בירושלים, חיים פס, גזר את דינה של בת שבע לוי ל-50 חודשי מאסר ועונשים נלווים וזאת לאחר הרשעתה במסגרת הסדר טיעון, ללא הסכמה עונשית, בעברות של קבלת דבר במרמה וסחיטה באיומים.

כתב האישום המתוקן, בו הודתה הנאשמת, אוחז בשלושה אישומים המפרטים מעשי מרמה שביצעה הנאשמת כלפי שלושה נאשמים כאשר זו פעלה בדרך של מרמה וסחיטה כלפי שלושת המתלוננים והוציאה מהם כספים בסך של למעלה ממיליון שקלים לאורך תקופת זמן ארוכה.

לוי, כך נטען, יצרה קשר עם המתלוננים, בין היתר דרך אתרי הכרויות ופיתחה עמם מערכת יחסים טלפונית-אינטימית לאורך תקופה ארוכה תוך שהיא מתחזה לדמויות שונות ובדרך זו מוציאה במרמה מהמתלוננים סכומי כסף גבוהים שהצטברו למעלה ממיליון שקלים.

הנאשמת ניצלה את העובדה כי חלק מהמתלוננים שייכים למגזר החרדי וידעה כי אלו ימשיכו להעביר לה כספים מחשש שייתפסו בקלקלתם, עד כדי סחיטתו של המתלונן באישום הראשון כי תפרסם בקרב קהילתו את דבר הקשר האינטימי במידה ויפסיק להעביר לה כספים.

___________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות