עבריין מין נאשם: הציע לילדה שלושה שקלים תמורת יחסי מין

תושב אור יהודה, 43, נאשם כי חזר לסורו ותקף מינית בת 8 בבניין מגוריה. בעבר הורשע במקרה דומה, אז הציע לילדה בת 7 להרים את חצאיתה בתמורה ל-50 שקלים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

עבריין המין חזר לסורו ונאשם בביצוע מעשה מגונה ובהטרדה מינית של ילדה בת 8 בחדר מדרגות. לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תושב אור יהודה, בן 43, ולפיו הוא ביצע מעשה מגונה והטריד מינית את הילדה, אותה פגש בחדר המדרגות של בניין מגוריה. במהלך המפגש הוא הציע לה לקיים עימו יחסי מין תמורת 3 שקלים. בעבר הוא כבר נשפט והורשע לאחר שנכנס בעקבות ילדה בת 7 לחדר המדרגות וביקש ממנה להרים את החצאית תמורת 50 שקלים.

על פי כתב האישום, הנאשם פגש את הילדה בחדר המדרגות של בניין מגוריה ובשלב זה ניגש אליה ושאל אותה שאלות מיניות. בהמשך הראה לה סרטון באמצעות הטלפון הנייד שלו, סרטון בו הוא מקיים יחסי מין עם אישה בגירה ואמר לה "אל תספרי לאף אחד כי זה בנינו". הנאשם הוסיף וסיפר למתלוננת כי הוא ביצע את מה שהיא רואה בסרטון עם עוד נשים רבות ולאחר מכן נתן לילדה שלושה שקלים, ושאל אותה אם היא רוצה שהוא יעשה לה את מה שעשה לאישה בסרטון, הילדה השיבה בשלילה, החזירה לו את המטבעות ועלתה במהרה לביתה.

הכחיש את המיוחס לו בחקירה

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין, כי בידי הפרקליטות הודעת המתלוננת, לה ניתנה מהימנות מלאה על ידי חוקרת ילדים, כאשר הילדה תיארה את האירוע במלואו, וזיהתה את החשוד לאחר מכן ברחוב עם אימה. בביתו של החשוד נמצאו בחיפוש כביתו המכנסיים שתיארה המתלוננת ובכיסם – שלושה שקלים במדויק והודעת אימה של המתלוננת, אשר מתארת כי יצאה עם המתלוננת לרחוב בניסיון לאתר את מי שפגע בה, וכי המתלוננת זיהתה המשיב ברחוב, היא התעמתה איתו.

על פי הפרקליטות, הנאשם בחקירתו זיהה את עצמו בתמונה שצילמה אימה של המתלוננת ואישר שהמתלוננת ואימה תפסו אותו ברחוב, אך הכחיש את המעשים המיוחסים לו. עוד טען כי אין בידו טלפון חכם שניתן להציג ממנו סרטונים.

"לחובת המשיב עבר פלילי הכולל הרשעה בעבירה של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית. יודגש כי הנסיבות בהן הורשע המשיב מגלות דמיון רב לנסיבות בתיק דנן; המשיב הורשע בכך שבשנת 2015 נכנס בעקבות קטינה כבת 7 לבניין מגוריה, והציע לה מספר פעמים להרים את החצאית שלבשה תמורת 50 שקלים, בגין הרשעה זו תלוי ועומד נגד המשיב מאסר על תנאי בר הפעלה בן 6 חודשים", נכתב בבקשת המעצר.

_________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות