תביעה נגד עמידר: "לא הסירה צו עיכוב יציאה והטיול לחו"ל בוטל"

בת 67, טוענת כי לא הצליחה לצאת מהארץ לחופשה באפריקה לאחר שהחברה לא הסירה את הצו, אף שהחוב בגינו שולם: "התייחסו אלי כאל אחרונת העבריינים"
דנה לווינסקי |
המזוודה הגיעה לאחר שבוע. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

נסיעה לחופשה בחו"ל היא אחת ההנאות בחיים, אך תושבת הדרום, בת 67, גילתה שלא כל הנוצץ זהב.

האישה, שהגיעה לנתב"ג לפני נסיעה לאפריקה, אותה תכננה במשך שנתיים, הוחזרה לביתה בבושת פנים לאחר שחברת עמידר לא הסירה צו עיכוב יציאה מהארץ למרות ששילמה כבר את חובה שנתיים קודם לכן.

לאחרונה היא הגישה תביעה לפיצוי של כ-100 אלף שקלים נגד החברה, לאחר שלדבריה הושפלה בשדה התעופה: "התחננתי שוב ושוב כי אין לי שום חוב, אך אנשי הביטחון ליוו אותי אל מחוץ לאזור ההמראות כאילו הייתי אחרונת העבריינים".

על פי התביעה, במשך כשנתיים תכננה התובעת את הטיול שלה לאפריקה, טיול של שלושה שבועות, במהלכו הייתה עתידה לבקר חבר וללון אצלו.

התובעת רכשה כרטיס טיסה, הגיעה לשדה התעופה וביצעה בדיקת קורונה בשדה התעופה, בהמשך התובעת עברה בידוק ביטחוני, שלחה מזוודות לבטן המטוס, ואולם בבידוק במעבר הגבולות הודיעו הבודקים כי לתובעת צו עיכוב יציאה מהארץ.

התובעת ההמומה ניסתה לשכנע את הנציגים במעבר הגבולות כי אין לה חובות, שכולם שולמו, אולם אנשי ביטחון ליוו את התובעת מחוץ לאזור ההמראה, ואת הלילה כבר בילתה על כיסא בשדה התעופה וראתה את הטיסה שלה ממריאה בלעדיה והיא במקום להיות עליה המתינה לשעה 05:30 לפנות בוקר, שעה בה מתחילה פעילות התחבורה הציבורית לצורך הגעה לביתה בדרום.

"אין לי שום חוב"

בתביעה צוין, כי לתובעת היה חוב לחברת עמידר ויותר משנתיים לפני שולם החוב במלואו לעמידר וכמו כן, נשלח לה מכתב מהוצל״פ כי לתובעת בוטלו הגבלות.

עם הגעתה לביתה, החלה לברר מדוע היא מוגבלת ביציאה מהארץ, אז גילתה כי לא הוסר צו איסור יציאה מהארץ בגין החוב ששולם.

לא רק זאת, לאחר ביטול הטיסה ובטרם הספיקה התובעת לתכנן נסיעה נוספת לאותו מיקום חלה חברה של התובעת בקורונה ונפטר, כך שבעצם לתובעת אבדה הזדמנות לבלות עם חברה בטרם הלך לעולמו.

כעת דורשת האישה פיצוי מחברת עמיד בתביעה שהגישה נגדה. לפי התביעה, "הפרסום נעשה בעניינה של התובעת בהבאת דבר העיקול לידיעת נציגי מעבר הגבולות, אנשים שנכחו לידה, מאחוריה ולצידה בתור לביקורת מעבר הגבולות, אשר צפו בה מתחננת ומבהירה שוב ושוב כי אין לה שום חוב, וכן אנשי ביטחון אשר ליוו את התובעת אל מחוץ לאזור ההמראות כאילו היתה אחרונת העבריינים".


עו"ד אחמד בטאח

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות