הותר לפרסום: ניסה לרצוח את אחותו כדי לקיים יחסי מין עם גופתה

צעיר כבן 20 מאזור השרון נאשם כי דקר את אחותו, בת ה-18, בסכין מטבח ופצע אותה קשה במטרה לממש "פנטזיה נקרופילית". הפרקליטות: "הוא תכנן את הכל"
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

כתב אישום מזעזע ומחריד הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז נגד צעיר כבן 20 מאזור השרון, המייחס לו, בין היתר, ניסיון לרצוח את אחותו, בת ה-18 כדי לקיים עימה יחסי מין לאחר שתיפח את נשמתה מתוך נקרופיליה. "הנאשם ביצע את המעשים הנפשעים בבית, מקום מבצרה של א.א., וזאת מתוך מטרה לגרום למותה של א.א. ולקיים יחסי מין עם גופתה לצורך מימוש הפנטזיה הנקרופילית שלו. מסוכנותו של המשיב נלמדת מהאכזריות הרבה שבמעשיו, מהתכנון שקדם למעשים והתעוזה הרבה בביצוען״, כתבו נציגי הפרקליטות בבקשת המעצר שהגישו בעניינו לבית המשפט.

מכתב האישום עלה כי הנאשם המתגורר ביחד עם אמו ואחותו, החל משנת 2016 נהג הנאשם לצפות בסרטי פורנוגרפיה מסוג נקרופיליה במחשב בביתו. במהלך 2019 נהג הנאשם, להניח את הטלפון הנייד שלו בחדר האמבטיה לפני שאחותו הייתה נכנסת להתקלח, להסריט אותה בזמן המקלחת ולאחר מכן היה לוקח את הטלפון וצופה בסרטונים.

במהלך חודש אוקטובר האחרון, בזמן שאמם הייתה בחופשה מחוץ לבית, החליט הנאשם להמית את אחותו על מנת לקיים יחסי מין עם גופתה. לאור האמור כשנותרו השניים לבדם בבית, לקח הנאשם סכין מטבח גדולה, נכנס לחדרה של אחותו ודקר אותה דקירות מרובות. בשלב מסוים, ולאחר שאחותו נאבקה בו, הסכין נפלה מידו והיא הצליחה להיחלץ ממנו ולהימלט מהבית כשהיא סובלת מחתכים ודקירות בפניה ועורפה.

הפרקליטות: "ביקש לממש פנטזיה נקרופילית"

כתב האישום ייחס לנאשם עבירות של ניסיון רצח, מעשה מגונה בבת משפחה ופגיעה בפרטיות. בבקשת המעצר עד תום ההליכים צוין כי בידי הפרקליטות הודאת המשיב במיוחס לו ושחזורו את הנעשה, עדויותיה המפורטות של אחותו ושחזורה את הנעשה. עדות האב המספר כי מיד לאחר האירוע שוחח עם הנאשם אשר חשף באוזניו, כי מימש את הפנטזיה הנקרופילית שלו. עדות האם המאשרת אירועי הפגיעה המינית.

״המשיב לא בחל באמצעים", כתבו נציגי הפרקליטות בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהגישו לבית המשפט. "הוא ניסה לרצוח את אחותו, דם מדמו, עת נטל סכין גדולה וחדה, ובאמצעותה דקר את א.א. מס' רב של פעמים בעורפה, ראשה וצווארה. המשיב ביצע את המעשים הנפשעים בבית, מקום מבצרה של א.א., וזאת מתוך מטרה לגרום למותה של א.א. ולקיים יחסי מין עם גופתה לצורך מימוש הפנטזיה הנקרופילית שלו. מסוכנותו של המשיב נלמדת מהאכזריות הרבה שבמעשיו, מהתכנון שקדם למעשים והתעוזה הרבה בביצוען״.

עוד נכתב בבקשת הפרקליטות: ״לאור המסוכנות הרבה הנשקפת מהמשיב, אין כל חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר, ועל כן מתבקש בית המשפט הנכבד להיעתר לבקשה ולהורות על מעצרו של המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו״.

_______________________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות