כתב אישום נגד תושב יפו: ירה בצעיר על מפתן ביתו

מוחמד והבה, 22, נאשם כי הגיע לפני כחודשיים לביתו של הצעיר, עמו הוא מסוכסך, קרא לו לצאת ואח"כ ירה בו ונמלט מהמקום, מותיר את המתלונן פצוע ומדמם
רונן לוי |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד מוחמד והבה, 22 מיפו, זאת לאחר שירה באדם בפתח ביתו ביפו בעוד בני משפחתו נמצאים בתוך הבית. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, במהלך ספטמבר בשעות הלילה המאוחרות, הגיע והבה לביתו של המתלונן וקרא לו לצאת החוצה. המתלונן פתח את דלת ביתו, אך בשל חששו נותר על מפתן הכניסה וציין בפני והבה שאין לו סכסוך עמו ושיש ברשותו סכין תוך שהוא מבקש מוהבה שיעזוב את האקדח. והבה אמר למתלונן שייצא מביתו אם הוא "גבר" ואיים עליו שאינו רוצה לירות בו בעודו בביתו.

בשלב מסוים, ולאחר שוהבה התרחק מעט מפתח הכניסה לבית, יצא המתלונן ונעמד במרחק קצר ממנו. אז, ירה והבה לכיוון המתלונן והחל במנוסה מהמקום. בתגובה קילל אותו המתלונן, אז חדל והבה ממנוסתו, הסתובב לכיוון המתלונן וירה לעבר גופו מספר יריות נוספות ממרחק גדול יותר.

לאחר מכן, כך מתואר בכתב האישום, נמלט מהמקום כשהוא מותיר את המתלונן חבול ומדמם. במעשיו גרם והבה למתלונן פצעי ירי בבטן וברגל ימין (עם שברים מרוסקים מורכבים), שבגינם אושפז בבית חולים ועבר מספר ניתוחים.

אישה נאשמת בהצתת ביתו של הגרוש שלה: "אתה מת"

עוד בחדשות: לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תרין לוי, בת 48, לאחר שהציתה את דירת מגוריו של בעלה לשעבר. לנאשמת יוחסו עבירות הצתה ואיומים כתבה על גב השלט שהיה על דלת הכניסה "ר.כ אתה מת". הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של לוי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה בשל מסוכנותה. "מעשיה של המשיבה מלמדים על אדישות וחוסר אכפתיות לחיי אדם ולתוצאות של המעשים שלה. רק בדרך נס לא הסתיים האירוע בנזק חמור הרבה יותר", נכתב בבקשת המעצר.

על פי כתב האישום, בין לוי למתלונן, ממנו התגרשה לפני כשנתיים, התגלע סכסוך בנוגע לאופן השימוש בביתם המשותף שבחריש. לאור האמור, באחד מימי אוקטובר האחרון הגיעה לוי לדירתו של המתלונן במרכז תל אביב ואיימה עליו בין היתר באמרה: "תברח תברח חכה תראה מה אני אעשה לך אתה לא תישן בלילה יאפחדן, אני אלך לרבנות אפתח את התיק" וכו'.

כשבוע לאחר מכן בשעות הצהריים של יום הבחירות, הגיעה לוי בשנית לדירתו ושלחה אש דרך החלונות של הסלון וחדר השינה. בנוסף, כתבה על גב השלט שהיה על דלת הכניסה "ר.כ אתה מת" והותירה אותו בסמוך לדלת הדירה. כתוצאה ממעשיה נשרפו חפצים רבים של המתלונן, כן נגרם נזק לרצפות הדירה, התקרה והקירות שנשרפו והתמלאו פיח שחור.

__________________________________________________

עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות