אישה נאשמת בהצתת ביתו של הגרוש שלה: "אתה מת"

תרין לוי, 48, נאשמת בביהמ"ש המחוזי בת"א כי איימה על בעלה לשעבר בשל סכסוך על רכוש משותף, וביום הבחירות הגיעה לדירתו והציתה את דלת הכניסה
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תרין לוי, בת 48, לאחר שהציתה את דירת מגוריו של בעלה לשעבר. לנאשמת יוחסו עבירות הצתה ואיומים כתבה על גב השלט שהיה על דלת הכניסה "ר.כ אתה מת". הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של לוי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה בשל מסוכנותה. "מעשיה של המשיבה מלמדים על אדישות וחוסר אכפתיות לחיי אדם ולתוצאות של המעשים שלה. רק בדרך נס לא הסתיים האירוע בנזק חמור הרבה יותר", נכתב בבקשת המעצר.

על פי כתב האישום, בין לוי למתלונן, ממנו התגרשה לפני כשנתיים, התגלע סכסוך בנוגע לאופן השימוש בביתם המשותף שבחריש.

לאור האמור, באחד מימי אוקטובר האחרון הגיעה לוי לדירתו של המתלונן במרכז תל אביב ואיימה עליו בין היתר באמרה: "תברח תברח חכה תראה מה אני אעשה לך אתה לא תישן בלילה יאפחדן, אני אלך לרבנות אפתח את התיק" וכו'.

"ר.כ. אתה מת"

כשבוע לאחר מכן בשעות הצהריים של יום הבחירות, הגיעה לוי בשנית לדירתו ושלחה אש דרך החלונות של הסלון וחדר השינה. בנוסף, כתבה על גב השלט שהיה על דלת הכניסה "ר.כ אתה מת" והותירה אותו בסמוך לדלת הדירה.

כתוצאה ממעשיה נשרפו חפצים רבים של המתלונן, כן נגרם נזק לרצפות הדירה, התקרה והקירות שנשרפו והתמלאו פיח שחור.

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את לוי עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות כי "מסוכנותה של המשיבה נלמדת הן מטיב העבירות המיוחסות לה והן מנסיבות האירוע. מדובר במי שהציתה דירה בטבורה של עיר, במועד בו כל המדינה הייתה ביום שבתון, ושילחה אש בדירת מגורים המצויה בבניין, בו מתגוררים אנשים נוספים".

"מעשיה של המשיבה", נכתב עוד בבקשת המעצר, "מלמדים על אדישות וחוסר אכפתיות לחיי אדם ולתוצאות של המעשים שלה. רק בדרך נס לא הסתיים האירוע בנזק חמור הרבה יותר".

_________________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות