מדריך במועדון נאשם בתקיפה מינית של ילדה בת 10

תושב הצפון, כבן 60, עומד לדין במחוזי בחיפה, על ביצוע עבירות מין בקטינה, שהגיעה לשחק במועדון שבו הועסק. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה Envato

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד תושב הצפון בן 60 בגין ביצוע מעשים מגונים בילדה בת 10 מהצפון.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, הנאשם אשר עבד כמדריך במועדון, נפגש עם הקטינה שבאה לשחק במועדון.

הנאשם והקטינה החלו לשוחח, במהלך השיחה, נכנס הנאשם למטבח וקרא לקטינה. כששניהם במטבח, נגע הנאשם בגופה של הקטינה באזורים שונים מעל חולצתה, חיבק אותה ואף הכניס את ידו מתחת לחולצה.

הקטינה עזבה את המטבח ובקשה לעזוב את המקום, הנאשם ניסה לשכנע אותה להישאר במועדון אבל הקטינה עזבה.

עוד בחדשות: צעיר מאשדוד נאשם בתקיפה מינית של ילדות ברשת

השבוע פורסם כי לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום כנגד עידן טל, 21 מאשדוד, זאת לאחר שהתכתב עם ילדות בנות 12-13 ברשתות החברתיות אומיגל ואינסטגרם וביצע בהן שורה של עבירות מין.

מכתב האישום עלה כי טל ניהל שיחות בעלות תוכן מיני עם שלוש קטינות בגילאי 12-13 באמצעות חשבון פיקטיבי שפתח באינסטגרם וכן באמצעות הרשת החברתית אומיגל (Omegle) אשר מחברת באופן אקראי בין זרים, ומאפשרת לכל זוג אנשים לתקשר תוך שהם לא חשופים האחד לזהותו של האחר.

במהלך ההתכתבויות, כך לפי כתב האישום, ביקש מהקטינות לשלוח לו תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני ולקיים עמו שיחות וידיאו כשהן בעירום, ולעתים אף תיעד זאת ללא ידיעתן. במקרים אחרים ביקש מהן לבצע בעצמן מעשי אינוס ומעשי סדום.

כך למשל, מפורט בכתב האישום, כי במהלך שיחת וידיאו שקיים עם קטינה כבת 12 ברשת האומיגל ביקש ממנה להראות לו את פלג גופה העליון בעירום. בהמשך ביקש ממנה לבצע בעצמה מעשה אינוס ולתעד זאת, והיא נענתה לבקשותיו בין היתר בכך שבזמן שיחת וידיאו שקיימו צילמה עצמה ממלאת את בקשותיו.

במקביל לכתב האישום הוגשה לבית המשפט בקשה להארכת מעצרו של טל, במסגרתה נטען בין היתר כי: "שחרורו יסכן את ביטחון הציבור, בפרט את ביטחונן של קטינות, וזאת נוכח מהות העבירות המיוחסות לו, אשר ניתנות לביצוע בתוך כותלי ביתו של המשיב, כפי שעשה עד כה".


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות