נעצרו חברי כנופיה שביצעו עשרות גניבות של מוצרי פארם

בתום חקירה סמויה חשפה המשטרה כנופיה של גנבי טואלטיקה, בישום וביגוד מרשתות בכל רחבי הארץ. ביהמ"ש האריך את מעצרם של החשודים, 3 נשים ו-2 גברים, בשבוע
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

המשטרה חשפה, במסגרת חקירה סמויה בת מספר חודשים שניהלה בראשל״צ, כנופיית גנבי רכוש המונה 3 נשים ושני גברים שגנבו עפי החשד בחשד שביצעו עשרות גניבות בשיטתיות של מוצרי טואלטיקה, בישום וביגוד בהיקף של עשרות אלפי שקלים מרשתות בכל רחבי הארץ. ביהמ"ש השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של החשודים בשבוע ימים.

ראשיתה של הפרשה לפני מספר חודשים, עם קבלת צבר תלונות שהתקבלו מרשתות שונות באזור ראשל״צ, בדבר ביצוע גניבות של מוצרים שונים עפ"י החשד ע"י מספר חשודים בצוותא . בתוך כך, חוקרי התחנה החלו באיסוף ממצאים, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, עד לחשיפת זהות המעורבים ושיטת הפעולה – בה בצעו גניבות תוך הסחת דעתם של המוכרים, שימוש בשקיות מבודדות, ניתוק חשמל ושיטות נוספות.

כאמור, ככל שהתפתחה החקירה הסמויה, זיהו החוקרים מעורבות של החשודים בתיקי חקירה שונים בכל רחבי הארץ, ואספו ממצאים הרלוונטיים לחקירה. אתמול עם הפיכת החקירה לגלויה, עצרו שוטרי תחנת ראשל״צ בשת"פ עם שוטרי מחוז חוף , 5 חשודים-שלוש נשים ושני גברים תושבי חיפה והקריות החשודים במעשים ובמהלך החיפוש בביתם תפסו עשרות מוצרים הקושרים אותם עפי החשד למעשים.

בתום חקירתם נכלאו החשודים והועברו לדיון בבימ״ש בראשל״צ בבקשת להאריך מעצרם, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם בשבעה ימים.

עוד בחדשות: מי הצית בתי עסק ברחבי אור יהודה?

השבוע הוגשו שני כתבי אישום על הצתות של בתי עסק באור יהודה: האחד נגד תושב פתח תקווה שגם השליך רימון הלם לעבר בית עסק באור יהודה וכתב האישום השני, מיחס לתושב רמת השרון הצתת בית עסק, תוך שהוא נפצע בעצמו.

במקרה הראשון, המשטרה פתחה בחקירה בחודש אוגוסט עם קבלת דיווחים בגין הצתות וזריקת רימון הלם לבית עסק באור יהודה. על פי החשד, החשוד הגיע לעסק של הקורבן בשעות בהן העסק סגור והצית את המקום באמצעות בקבוק ובו חומר דליק ונמלט מהמקום. כעבור כחודשיים בתום חקירה, החשוד תושב פתח תקווה נעצר לחקירה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

כעת הוגש על ידי הפרקליטות כתב אישום כנגד החשוד, בן 39, תושב פתח תקווה, בעבירות של הצתה והחזקת נשק בשלושה מקרים וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

במקרה נוסף, הוגש היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד בהצתת עסק באור יהודה, בזמן שהנאשם עצמו נפצע. המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש, עם קבלת דיווח בגין הצתת בית עסק באור יהודה. על פי החשד, החשוד הגיע לעסק של הקורבן במהלך חג סוכות, כאשר העסק סגור והצית את המקום באמצעות חומר דליק מסוג בנזין ונמלט מהמקום תוך שהחשוד נפגע בעצמו ונגרם נזק כבד למקום ולרכוש שהיה בו תוך סיכון דרי הסביבה.

בסוף חודש אוקטובר נעצר החשוד במעשה ומעצרו הוארך מעת לעת, וכעת הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגד החשוד, בן 51, תושב רמת השרון, בעבירה של הצתה וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

_______________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות