צפו בתיעוד מצלמת גוף: ביצע עבירת תנועה והתחזה בפני השוטר

המשטרה הגישה כתב אישום נגד צעיר מחברון בעקבות עבירת תעבורה שביצע ולאחר שהתחזה בפני השוטר לאדם אחר. בדיקה העלתה כי מעולם לא הוציא רישיון
נעמה כהן |
שוטר תנועה בפעילות (למצולם אין קשר לנאמר בידיעה), צילום ארכיון: דוברות המשטרה

משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד צעיר תושב חברון שנעצר בעקבות עבירת תעבורה שביצע והתחזה בפני השוטר לאדם אחר. בדיקתו העלתה גם כי לא הוציא כלל רישיון נהיגה מימיו ונכנס לישראל שלא כחוק.

במהלך פעילות פיקוח ואכיפה אותה ערכו שוטרי התנועה של מחוז ירושלים בתחילת החודש כנגד עבירות תנועה חמורות, נעצר רכב בו נהג צעיר (25, חברון) לאחר ששוטר התנועה הבחין בו משתמש בטלפון נייד תוך כדי נהיגתו.

לאחר עצירת הרכב ולצורך זיהויו, הציג הנהג החשוד צילום רישיון נהיגה על שם אדם אחר במכשירו הסלולרי וטען כי ממהר לביה"ח מאחר ובת זוגתו שם ואינה חשה בטוב. כמו כן, הנהג החשוד לא ידע לענות על מספר שאלות אימות שנשאל על ידי השוטר דוגמת מספר אחיו ותאריך לידתו של החשוד, ובכך הגביר את חשדו של השוטר המיומן כי האדם ככל הנראה מזדהה לאחר.

מעולם לא הוציא רישיון

בשלב מסוים, נפל הנהג ארצה ולמקום הוזעק צוות רפואי שלאחר בדיקתו בשטח על ידי גורמי רפואה, פונה החשוד אל בית החולים בליווי משטרתי תוך שבמקביל בדיקת זהותו של המופיע בצילום רישיון הנהיגה שהוצג בפני השוטר על ידי החשוד העלתה כי מדובר באדם שנגנב ארנקו בשנה החולפת.

שוטרים נוספים שהוזעקו למקום עצירת הרכב ערכו חיפוש ואיתרו מתחת למושב הנהג מסמכים נוספים על שמו של אדם אחר ובירור שנערך עמו העלה כי ארנקו נגנב הן רק לאחרונה.

בדיקה מעמיקה שערכה המשטרה העלתה כי החשוד הנו שוהה בלתי חוקי תושב חברון כאמור שמימיו לא הוציא כלל רישיון נהיגה ולאחר סיום בדיקתו בביה"ח, הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה ובימים האחרונים הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדו בגין עבירת שב"ח, נהיגה ללא רישיון נהיגה, התחזות לאדם אחר במטרה להונות ונהיגת רכב ללא ביטוח.

________________________________________________

עו"ד נתנאל מויאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות