דקרה את בן זוגה כי ניסה למנוע ממנה לפגוע בעצמה

תושבת שדרות, 38, נאשמת בדקירת חברה באמצעות סכין מטבח ולא בפעם הראשונה. הפרקליטות מבקשת להותיר במעצר: "חשש ממשי לשיבוש חקירה"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד אינגה יונטייב, בת 38 משדרות, אשר דקרה את בן זוגה באמצעות סכין מטבח, זאת בזמן שזה ניסה למנוע ממנה לחתוך את ידה עם הסכין. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. בעבר כבר הורשעה בעבירות אלימות נגד המתלונן ובפרליטות טוענים כי ניסתה למנוע ממנו לשתף פעולה עם המשטרה. "לאור העובדה שבעבירות אלמ"ב יש חשש הינהרטי להדחה ושיבוש ולאור העובדה שבעברה הורשעה בעבירות של הפרת הוראה חוקית ובעבירות נגד שוטרים", נכתב בבקשת המעצר.

על פי כתב האישום, הנאשמת, בעודה יושבת עם בן זוגה בשולחן האוכל בביתם בשדרות ובעת שסעדו יחד, קמה לכיוון המטבח, אחזה בידה סכין והחלה לחתוך את ידה. בן זוגה קם לעברה, חיבק והרגיע אותה ובתגובה, דקרה אותו הנאשמת ברגלו ובראשו. לאחר מכן, הזמינה הנאשמת מד"א והם הזמינו משטרה. עם הגעת המשטרה לדירה, פנתה הנאשמת לבן זוגה ואמרה לו לסתום את הפה, שלא ידבר וישמור על זכות השתיקה.

עבר פלילי

כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והדחה בחקירה ובבקשה למעצר עד תום ההליכים צויין כי מסוכנותה של הנאשמת מתעצמת בשל עברה הפלילי שכולל הרשעות ומאסרים בעבירות אלימות, הפרת הוראה חוקית, הפרעה לשוטר, איומים, פציעה ועוד.

בעבר הורשעה יונטייב בעבירת אלימות כנגד המתלונן וכן בדקירתו של מכר ודקירה של בן זוגה לשעבר וריצתה בשל כך עונשי מאסר. כמו כן לנאשמת מאסר על תנאי של שלושה חודשים.

הפרקליטות מבקשת להותיר את הנאשמת במעצר בשל מסוכנותה ועברה הפלילי. "המשיבה הדיחה את המתלונן והורתה לו לא לשתף פעולה עם המשטרה ולשמור על זכות השתיקה ואכן המתלונן לא שיתף בהתחלה את המשטרה במה שאירע אלא רק מאוחר יותר, לאור העובדה שבעבירות אלמ"ב יש חשש הינהרטי להדחה ושיבוש ולאור העובדה שבעברה הורשעה בעבירות של הפרת הוראה חוקית ובעבירות נגד שוטרים", נכתב בבקשה.

____________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות