מחריד: תושב אילת נאשם בביצוע עבירות מין בבתו בת ה-8

האב, בן 36, נאשם בביהמ"ש המחוזי בב"ש בניסיונות אונס ובביצוע מעשים מגונים בבתו במשך שנים ודרש ממנה לא לספק על המקרים לאיש
נעמה כהן |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד תושב אילת, בן 36, בגין ניסיונות אינוס ומעשים מגונים כלפי בתו. הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם על לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

על פי כתב האישום, שהותר לפרסום, הנאשם ביצע את המעשים לאורך מספר שנים, מאז שהיתה בתו בת כ- 8 שנים, בבית המשפחה בזמן שאימה לא היתה בבית. כאשר באחד האירועים שאלה הקטינה את הנאשם מדוע הוא עושה לה את זה, הנאשם השיב כי הוא "אוהב אותה" וכי "זה לא נקרא אונס או הטרדה" ודרש שלא תספר על המקרה לאף אחד.

כמו כן, מייחס כתב האישום לנאשם עבירת אלימות כלפי המתלוננת הקטינה וכן כלפי שני ילדיו הנוספים.

עוד בנושא: 6 שנות מאסר לאב שביצע שנים בבתו עבירות מין

בשבוע שעבר גזר הרכב שופטי בית המשפט המחוזי ת"א, בראשות השופטת גיליה רביד, 6 שנות מאסר ופיצויים של 100 אלף שקלים, על רענן יוסף, שהורשע בהתאם להודאתו בעבירות מין שביצע בבתו עת הגיעה לגיל 5 ובמשך כשש שנים. לבקשת המתלוננת התיר ביהמ"ש את פרסום שמו של האב, אף שהוא עצמו התנגד לכך. עורכי הדין מור עטיה ובועז קניג, שמייצגים את הנאשם, שוקלים לערער על גזר הדין לבית המשפט העליון. "כיום, בחלוף עשרות השנים, מדובר באדם שונה בתכלית מהאדם שביצע את העבירות ובית המשפט לצערי לא נתן לעובדה זו את המשקל המתאים. מרשי יגיש ערעור על גזר הדין לבית המשפט העליון", כך לדברי הסנגורים.

על פי כתב האישום, החל משנת 1984 ובמשך כשש שנים ביצע יוסף שורה של עבירות מין בבתו הקטינה, בין היתר בבית בו התגוררו, בבית נוסף שהיה בבעלותם ולעיתים עת היה לוקח אותה לטיולים ופעילויות שונות. הנאשם ביצע את המעשים המגונים באופן תדיר בניגוד לרצונה ותוך ניצול מצבה וגילה. לאחר עדות המתלוננת הודה הנאשם במיוחס לו והורשע בעבירות מעשה מגונה בכפייה, תקיפה מינית ועבירות מין במשפחה.

בגזר הדין ציין בית המשפט כי עבירות מין במשפחה זכו לגינוי ולהוקעה בפסיקה. "רבות נכתב", כך לפי גזר הדין, "על הפגיעה הקשה בנפשו של קורבן לפגיעה מינית במשפחה, טראומה שהוא עתיד לשאת לאורך שנים, אם לא עד שארית חייו. עוד צוין כי הפגיעה בערכים המוגנים היא אפוא גדולה מאוד. זו פגיעה באוטונומיה של הגוף, שלימות הגוף והנפש, שמירה על שלומם, ביטחונם וכבודם על קטינים וחובת ההגנה על התא המשפחתי. הנאשם הפר ערכים מוגנים אלה פעמים רבות, באופן תדיר ולאורך שנים. בכך עיצב באופן פגום ומעוות את ילדותה של המתלוננת. פגע בנפשה והותיר אותה מצולקת לעד".

"הנאשם", נכתב עוד, "הינו מחולל המעשים והפוגע היחיד. מידת אשמו היא ברמה גבוהה. הנאשם דרס ברגל גסה את תפקידו כאב. במקום לשמור על בתו מכל רע ולספק לה בית מוגן ושלו, הוא פגע בעצמו, בתוך ביתה, לצורך סיפוק צרכיו המיניים".

__________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות