אישה נפלה מהגג ונהרגה – האם אחותה דחפה אותה?

חקירה שהחלה עם מותה של האישה מצאה כי אין חשד לפלילים, אולם מידע שהגיע בימים האחרונים לידי החוקרים הוביל לפתיחת התיק ולמעצר של אחותה
גילי סיוון-כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

המשטרה חוקרת חשד לפלילים באירוע נפילת אישה אל מותה בחודש אפריל השנה, מהגג של בניין מגוריה במרכז תל אביב. אחותה של המנוחה, שהתגוררה עימה, נעצרה לחקירה והיא מכחישה כל קשר לרצח. בית המשפט האריך את מעצרה בשישה ימים.

בשלהי חודש אפריל השנה התקבל דיווח בגין חשד למותה של אישה שנפלה מגג בניין בתל אביב, בתחילה סברו כי היא נפלה בזמן שניסתה לתקן את דוד השמש של דירתה. גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית שנקבע שם שיש חבלות בגופה שתואמות את עניין הנפילה והועברה לאחר מכן על ידי החשודה לשריפת הגופה.

בשלב מאוחר יותר, התקבל בידי המשטרה דיווח שהעלה חשד לפלילים באירוע והיחידה ללחימה בפשיעה במרחב ירקון פתחה לפני כ-3 חודשים בחקירה ולאחר שנאספו ראיות אתמול, נעצרה אחותה של הקורבן, בת 61 מת"א. בין השאר בידי המשטרה דו"ח מהנדס ביחס לאיכוני הטלפון הנייד של החשודה לפיה היא היה באזור הבית.

"חשש ממשי מפני שיבוש"

בתום חקירתה היא נכלאה והבוקר הובאה להארכת מעצר בית משפט השלום בתל אביב, שם אמר נציג המשטרה כי במהלך החודשים האחרונים הם מבצעים חקירה סמויה כנגד החשודה, במהלכה עלו הרבה מאוד פעולות שביצעה היחידה שמעלות חשד בסיס לחשד ממשי למעורבות החשודה ברצח של אחותה. עוד צוין כי נתפסו ראיות נוספות במהלך החיפוש בדירה ודברים נוספים שבשלב הזה על היחידה החוקרת לבדוק באופן יסודי.

מנגד, טענו הסנגורים של החשודה כי בחודש יולי עו"ד הדס פורר מפרקליטות מחוז תל אביב, סגרה את תיק החקירה ויש למרשתם שלוש קבלות שמוכיחות שבזמן הנפילה היא היתה במרכז מסחרי כ-300 מטר מביתה ושם עשתה קניות וכן מחודש מאי היא מנהלת תביעה נגד חברת הביטוח ביחס לפוליסת ביטוח החיים של המנוחה. לטענת עורכי הדין, יש כאן ניסיון להפעיל לחץ באמצעות מעצר מיותר על אחות שאיבדה את אחותה שהייתה כל עולמה והתגוררה עימה והייתה איתה בקשר קרוב.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, כריסטינה חילו אסעד שהאריכה את מעצר החשודה, ציינה בהחלטתה כי חלק מפעולות החקירה המתבקשות עשויות להיות חשופות לשיבוש והחשש מפני שיבוש הוא ממשי ובעוצמה גבוהה ובנוסף נסיבות ביצוע העבירות מקימות עילת מעצר מסוג מסוכנות.

___________________________________________

עו"ד אורי קינן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות