שתי סייעות הורשעו בתקיפת פעוטות בגן סיגל בחולון

ורד אברהם ויפית אשר, שהועסקו כסייעות, מצטרפות לנשות צוות נוספות בגן שהועמדו לדין על התעללות בילדים. הפרקליטות צפויה לדרוש עונשי מאסר ממושכים
נעמה כהן |
הפגנה נגד התעללות בפעוטות. ארכיון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ורד אברהם ויפית אשר, שתי סייעות מגן סיגל בחולון הורשעו על ידי שופטת בית משפט השלום בתל אביב, רונית פוזננסקי-כץ, בתקיפת פעוטות מהגן. השתיים, שהודו במיוחס להן במסגרת הסדר טיעון, מצטרפות לנשות צוות נוספות בגן שהועמדו לדין על התעללות בפעוטות, חלקן כבר הורשעו. הפרקליטות צפויה לדרוש לגזור על השתיים עונשי מאסר ממושכים. שלב הטיעונים לעונש בעניינן, בטרם ייגזר דינן, ישמע בעוד מספר חודשים.

פרשת גן סיגל התפוצצה באוגוסט 2021 אז נצפו סרטונים המתעדים את מעשיהן של 6 נשות הצוות בגן כנגד 26 פעוטות. הגננת ובעלת הגן סיגל אדהמי והסייעות אורטל בנימין, רינת ינקו, לבנת אונגר, יפית אשר וורד אברהם. המעשים תיעדו קשירות, הרעבות, האבסות, משיכות מהידיים, הטחות, סטירות, בעיטות, כיסוי ילדים מעל הראש ועוד. ילדים מהגן מוגדרים כיום עם אחוזי נכות על פוסט טראומה, חלקם בחינוך המיוחד ורבים מהם עם בעיות התפתחות כתוצאה ממה שחוו בגן.

כנגד שתיים מנשות הצוות- אורטל בנימין ורינת ינקו הוגש כתב אישום במחוזי בתל אביב על התעללות ותקיפת הפעוטות ולאחרונה לאחר שהורשעו במעשיהן, ביקשה הפרקליטות לגזור עליהם עונש במתחם הענישה בין 10 ל-15 שנים עבור אורטל בנימין ובין 7 ל-10 שנים עבור רינת ינקו.

הסדר טיעון

בבית המשפט השלום מתנהל הליך הוכחות כנגד ארבע נשות הצוות הנוספות, סיגל אדהמי, לבנת אונגר, יפית אשר וורד אברהם וכאמור היום, אשר ואברהם הודו והורשעו בעבירות התקיפה.

בדיון שנערך בעניינן, הודיעו שתי הסייעות כי הגיעו להסדר טיעון עם המדינה ולפיכך ורד אברהם הורשעה בשישה אישומים של תקיפה המכילים 11 אירועים ויפית אשר הורשעה בשבעה אישומים שכוללים 13 אירועים, מתוכם שני אירועים של תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש. בשני אירועים אלו, אשר הודתה בעובדות אולם ההגנה ביקשה להשאיר להחלטת בית המשפט האם מדובר באירועי תקיפה או תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש, בעניין זה יתקיים דיון בתחילת השנה הבאה ובחודש מרץ טיעונים לעונש בעניינן.

שתי הנאשמות האחרות, סיגל אדהמי בעלת הגן ולבנת אונגר הסייעת (שבתה אורטל בנימין הרשעה בהתעללות ותקיפה בביהמ"ש המחוזי בת"א לאחרונה) אינן מודות והליך ההוכחות ממשיך בעניינן.

______________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות