נאשם ברצח ברצח בלוד: "חוליית חיסול מקצועית"

אימן מוסראתי, 32 מרמלה, נאשם כי על רקע סכסוך משפחות מתמשך, תכנן בקפידה, ביחד עם אחרים, את הרצח של ארפפאן אלוואחוואח והוציאו לפועל
אייל חן |
זירת הרצח בלוד, אמש. צילום: דוברות המשטרה

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד אימן מוסראתי, 32 מרמלה, בגין רצח, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיות. הרצח אירע על רקע סכסוך מתמשך בין משפחתו של הרוצח למשפחה אחרת. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את מוסראתי במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. לדבריה, מדובר ברצח שתוכנן בקפידה וכי מוסראתי וחבריו התנהלו "כחוליית חיסול מקצועית, מאורגנת ומתוכננת".

מכתב האישום, עולה כי על רקע סכסוך מתמשך בין משפחתו של מוסראתי למשפחתו של ארפפאן אלוואחוואח, 56 מלוד, החליטו מוסראתי ואנשים נוספים, שפעלו יחד כחוליית חיסול, להמיתו. לשם ביצוע הרצח, הצטיידה חוליית החיסול בין היתר ברכבים גנובים, כלי נשק וחומר בעירה להשמדת הראיות. החוליה החליטה לרצוח את ארפפאן בדרכו לעבודה או בחזרה ממנה, לכן, עקבו אחריו באמצעות שני הרכבים הגנובים כשנסע לעבודתו.

"חוליית חיסול מקצועית ומאורגנת"

כשיצא בחזרה לכיוון ביתו והגיע ללוד, כך על פי האישום, איגפו אותו האחרים מקדימה באופן שחוסם את הנסיעה, ומוסראתי ונוספים ברכב השני מאחור. שניים שהיו ברכב מלפנים יצאו לכיוונו של ארפפאן, ירו לעברו מטווח קצר וגרמו למותו. מוסראתי חלף על פניהם והמשיך למקום המפגש שנקבע לאחר הרצח, שם הוצת הרכב ממנו יצאו השניים שירו. הרכב השני הוסתר בחניון בתל אביב, ולאחר כמה ימים, הגיעו מוסראתי ועוד שני אנשים כדי להחזיר את לוחית הרישוי המקורית לרכב ולהעלים אותו, אך נעצרו בדרך.

בבקשת המעצר שהגישה הפרקליטות צוין כי "מדובר ברצח שתוכנן בקפידה – המשיב והאחרים התנהלו כחוליית חיסול מקצועית, מאורגנת ומתוכננת – ארבו, עקבו ובשעת כושר חיסלו את המנוח בצהרי יום שישי באמצע רחוב סואן בלוד לעיני עוברי אורח".

כתב האישום ייחס למוסראתי עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, רצח בכוונה בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק ותחמושת, השמדת ראיה ושיבוש מהלכי משפט בצוותא חדא.

___________________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות