איים על שופט ונעצר – "צריך להרוג אותו"

כתב אישום חמור יוגש בימים הקרובים נגד חשוד שאיים לרצוח את שופט ביהמ"ש לענייני משפחה ארז שני: "צריך לרצוח את השופט הפולני, אסור ששופט כזה יהיה במערכת"
דניאל בן חמו |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה גבר בחשד כי איים על שופט בית משפט לענייני משפחה ארז שני. "צריך לזעזע את בית המשפט ולרצוח את השופט…", כתב החשוד במכתבו – הרקע – כעסו של החשוד על השופט שבפניו התנהל הליך משפטי אזרחי של החשוד. היום הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע.

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת תלונה בגין פקס שהתקבל בבימ"ש לענייני משפחה ובו איומים כלפי שופט בבית המשפט: "צריך לזעזע את בית המשפט ולרצוח את השופט הפולני.. אסור ששופט כזה יהיה במערכת שיפוטית צריך להרוג אותו". והוסיף קללות ואמירות בוטות. החקירה הועברה ליחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון שהחלה בחקירת התלונה, תוך הפעלת מירב המאמצים ומיטב האמצעים העומדים לרשותה.

מהחקירה עלה כי בפני השופט המאוים התנהל הליך אזרחי של החשוד ובשל כעסו של החשוד על האופן בו התנהל ההליך, שלח דרך סניף דואר בחולון פקס לבית משפט לענייני משפחה בת"א ובו איומים המופנים כלפי השופט וחתומים בשם בדוי. חוקרי היחידה הצליחו להתחקות אחר החשוד, בן 51 מבת ים והוא אותר ונעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא.

הסנגורית ביקשה לשחרר את החשוד

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב נאמר, כי בעבר שלח החשוד מכתב נוסף לשופט אחר ללא איומים. במהלך הדיון ביקשה הסנגורית לשחרר את החשוד לביתו וציינה כי מרשה הודה במיוחס לו.

"הגם שמדובר בשופט", אמרה באת כוחו של החשוד, "זה לא איום שנשלח במסגרת הצתה, לא ברשתות חברתיות. החשוד הודה ולא נועץ בעורך דין".

"מדובר באיומים ואני מסייגת את זה במסגרת ענייני משפחה שהאמוציות והתסכול גדולים. אולם אדם ששולח פקס לא צריך להיות במעצר", אמרה עוד הסנגורית.

בסיכומו של דבר הוארך מעצרו של החשוד ב-3 ימים ואף הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר כבר בימים הקרובים.

__________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות