אונס במתחם צימרים: "תורידי את המכנסיים, אני אהרוג אותך"

לפי הפרקליטות, עובד זר, שהועסק במתחם, הגיע לחדרה של עובדת אחרת, ביקש לערוך חיפוש במקום, ולאחר מכן אנס אותה באיומי סכין, צילם אותה ואיים עליה
אייל חן |
ביצע עבירות מין בבתו במשך שנים - נידון ל-13 שנות מאסר
אילוסטרציה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד פילמון מוגוס,31, נתין זר המתגורר בירוחם, זאת לאחר שאנס באיומי סכין מתלוננת עמה עבד. במקביל לכתב האישום, מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם בשל האכזריות והמסוכנות ממעשיו החמורים. "מדובר בעבירת אינוס ברף חומרה גבוה ביותר, תוך איומים ותוך שימוש בכוח ובנשק קר ובאמצעות שימוש באמתלה וניצול היותה של הקורבן לבדה בעת ביצע בה המשיב את המעשים בכוח ובאכזריות", נכתב בבקשת המעצר.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רחל חלק, עולה כי הנאשם והמתלוננת עובדים יחד במתחם צימרים, וכחלק מעבודתם לנים בחדרי מגורים נפרדים זה מזו. באחד מהבקרים במהלך חודש ספטמבר יצר מוגוס קשר עם המתלוננת וטען כי עליו לערוך חיפוש אחר חומרים אסורים בחדרה. לאחר שהמתלוננת הסכימה לחיפוש במגוריה, נכנס הנאשם לחדרה כשהוא מצויד בסכין שהוסלק במכנסיו.

מספר דקות מרגע כניסתו החל הנאשם לחנוק את המתלוננת תוך שהוא מאיים עליה בסכין, אז הנאשם הדף את המתלוננת לעבר המיטה הפשיל את מכנסיו, איים על המתלוננת: "אני אהרוג אותך עכשיו, תורידי מכנסיים יא ש*ה" ואנס אותה למרות התנגדותה ותחנוניה כי יפסיק. לאחר ביצוע מעשיו, מוגוס צילם את המתלוננת כשהיא עירומה, ואיים עליה שאם תתלונן או תספר על המקרה, הוא יפרסם את התמונה בתפוצה רחבה ויהרוג אותה.

"התחננה שיפסיק"

בבקשה להארכת מעצרו, שהוגשה במקביל, טענה עו"ד חלק כי "מדובר בעבירת אינוס ברף חומרה גבוה ביותר, תוך איומים ותוך שימוש בכוח ובנשק קר ובאמצעות שימוש באמתלה וניצול היותה של הקורבן לבדה בעת ביצע בה המשיב את המעשים בכוח ובאכזריות".

עוד הוסיפה עו"ד חלק בבקשת המעצר כי "לכל אורך המעשים המשיב לא נענה לתחנוניה של א.א כי יחדל ממעשיו, בעל אותה בכוח ואיים עליה כי לא תספר על המעשים לאיש. אכזריותו ומסוכנותו של המשיב זועקות ממעשיו החמורים שביצע בא.א, שהייתה קורבן מזדמן עבורו ונפגעה קשות ממעשיו".

כתב האישום מייחס למוגוס עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, איומים, פציעה ופגיעה בפרטיות.

______________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות