דר רחוב נאשם: פרץ לדירתו של פרופ' אהרון ברק

ארתור קרפוב, כבן 30, נאשם כי לפני כ-3 חודשים פרץ לביתו של נשיא ביהמ"ש העליון בדימוס, וגנב מחשב נייד וצרור מפתחות, שעה שברק ורעייתו שהו במקום
רונן לוי |
אהרון ברק ורעייתו אלישבע. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד ארתור קרפוב, דר רחוב כבן 30, אשר בחודש יוני התפרץ הנאשם לדירתו של פרופסור אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון בדימוס. קרפוב נאשם כי גנב מהבית מחשב נייד וצרור מפתחות שעה שברק ורעייתו שהו באחד מחדרי הבית. לצד כתב האישום מבקשת המדינה להורות על הארכת מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו וזאת בשל מסוכנותו. "ישנו פוטנציאל להתלקחות אירוע ההתפרצות והפיכתו לאירוע אלים, מקום בו המתלונן ואשתו, שהינם אנשים מבוגרים, לנו בדירה בזמן שהמשיב התפרץ לתוכה. מעבר לפגיעה הממשית אשר נגרמה לשלומו ובטחונו של המתלונן, וכן גם נגרמת לציבור כולו בעבירות ההתפרצות לדירה", כך נכתב בבקשת המעצר.

על פי כתב האישום, קרפוב נכנס דרך דלת הכניסה לדירה לאחר שברק השאיר בשגגה את צרור מפתחות מחוץ לדירתו. ברק ואשתו היו בבית באותה שעה בעוד קרפוב גנב מתוך חדר העבודה בדירה מחשב נייד מסוג DELL בשווי מוערך של כ-4,000 שקלים ויצא מהדירה עמו ועם צרור המפתחות, כאשר הותיר את דלת הכניסה לדירה פתוחה.

פוטנציאל להתלקחות

בידי התביעה הודעת ברק שסיפר כי חזר הביתה בשעות הערב וככל הנראה שכח את המפתחות בדלת הדירה, וכשהתעורר בבוקר הבחין כי דלת הדירה פתוחה ומחשב הנייד שלו נגנב. בתיק קיימת חוו"ד לפיה דנ״א של הנאשם התגלה מעל גבי כבל חשמל וכבל אינטרנט שהיו מחוברים למחשב הנייד.

לחובת קרפוב צוין כי יש לו עבר פלילי של 9 הרשעות קודמות בגין עבירות רכוש רבות, פריצה, הסגת גבול פלילית, גניבות, תקיפה ועוד. בנוסף מהרשעתו האחרונה משנת 2021, הושת עליו מאסר מותנה בן 6 חודשים שהינו בר הפעלה.

"מסוכנותו של המשיב לחברה עולה ממהות העבירה, פריצה לדירת מגורים", כך נכתב בבקשת המעצר שהוגשה על ידי התביעה לבית משפט השלום בתל אביב. "עבירה שבוצעה באישון לילה, כאשר ישנו פוטנציאל להתלקחות אירוע ההתפרצות והפיכתו לאירוע אלים, מקום בו המתלונן ואשתו, שהינם אנשים מבוגרים, לנו בדירה בזמן שהמשיב התפרץ לתוכה. מעבר לפגיעה הממשית אשר נגרמה לשלומו ובטחונו של המתלונן, וכן גם נגרמת לציבור כולו בעבירות ההתפרצות לדירה".

______________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות