בת 17 נאשמת: "הכירה גבר באתר היכרויות ושדדה אותו"

בפרקליטות טוענים כי הנערה, ביחד עם ששני שותפים, כבני 20, יצרו חשבון פיקטיבי ויצרו קשר עם הקורבן, פיתו אותו להיפגש ואז שדדו אותו
רונן לוי |
טלפון נייד סלולארי מכשיר טלפון אישה מחזיקה טלפון
אילוסטרציה evanto

פרקליטות מחוז צפון (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתבי אישום נגד אורן עזרא, 19 מעפולה, אהרון שנדורי, 20 מטבריה וכנגד קטינה בת 17 בלבד.

השלושה נאשמים כי שדדו אדם שהכירו באמצעות חשבון פיקטיבי שפתחו באתר היכרויות.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין באסל סעדי, עולה כי שני הנאשמים והקטינה קשרו קשר במטרה לשדוד גברים שיכירו באמצעות אתר היכרויות.

לשם כך ובתיאום עם שני הנאשמים, יצרה הקטינה חשבון פיקטיבי באתר היכרויות, שם הציגה תמונות של בחורה אחרת.

באמצעות אותו חשבון פיקטיבי התכתבה הקטינה עם אדם שהכירה באתר, ובשלב מסוים הם קבעו להיפגש בטבריה במיקום שהיא שלחה לו.

לפני כשבועיים, בשעות הלילה, הגיע המתלונן למקום המפגש, הבחין בקטינה וירד מרכבו כשהוא נושא עמו תיק שהכיל בין היתר תכשיטים וכסף מזומן.

משניגש אליה, התנפלו עליו שני הנאשמים כשהם רעולי פנים, ריססו לעברו גז פלפל ותקפו אותו עד שהצליחו לגנוב ממנו את התיק.

כתב האישום מייחס לשלושה עבירה של שוד בנסיבות מחמירות.

איך מענישים בעל חוב? תולים אותו על עץ

עבירות הסחיטה באיומים באזור הצפון, הפכו לדבר שבשגרה והמשטרה מנסה להיאבק בתופעה הנרחבת. היום (יום ה') יוגש כתב אישום לצד בקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים, נגד 2 חשודים בגין סחיטה באיומים, חטיפה, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפת סתם, לאחר שחטפו אדם שהיה חייב להם כסף ותלו אותו על עץ.

במהלך החודשים האחרונים נוהלה חקירה סמויה נגד מספר חשודים אשר פעלו בצוותא כלפי קורבן ובני משפחתו, תוך איומים מילוליים והפעלת אלימות פיסית כלפי הקורבן. על פי החשד הקורבן לווה סכום של 80 אלף שקלים מהחשודים ואלה ביקשו לגבות סכום של 400 אלף שקלים, הקורבן שלא הצליח לעמוד בדרישות החשודים החל להיסחט על ידם באלימות ובאיומים כלפיו וכלפי בני משפחתו.

בנוסף, עולה חשד כי שני החשודים ממעלה עירון, חטפו את הקורבן תושב באקה אל גרביה ותלו אותו על עץ (נפצע קלות) ביער הממוקם באזור הצפון. באירועים נוספים עלה כי בית עסק של משפחת הקורבן הוצת ואף בוצע ירי וזריקת רימון לעבר ביתו של הקורבן.

עם הצטברות חומרי החקירה נעצרו שני החשודים לפני כשלושה שבועות ומעצרם הוארך מעת לעת בחשד לאירוע החטיפה לכאורה והסחיטה באיומים. כאמור, בערב החג הוגשה נגדם הצהרת תובע ובכוונת פרקליטות מחוז חיפה להגיש נגדם היום כתב אישום בגין החשדות המיוחסים להם.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות