בגלל שירות לא טוב: הצית חנות סלולר

תושב עכו, כבן 20, נעצר בחשד ששרף בית עסק משום שלא היה מרוצה מהשירות שקיבל בו. המשטרה הודיעה לביהמ"ש על הכוונה להעמידו לדין
רונן לוי |
אילוסטרציה shutterstock

על רקע אי שביעות רצונו מתיקון מכשיר הסלולר שברשותו, חשוד תושב עכו, כבן 20, כי הצית את החנות בעכו וגרם לנזק רב. בתום חקירת משטרה הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד העיר והיום (יום ד'), ככל הנראה, יוגש נגדו כתב אישום חמור.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח על חנות לממכר טלפונים סלולאריים שהוצתה שהוצתה בעכו כאשר לחנות נגרם נזק. מהחקירה עלה כי החשוד, תושב עכו בן 20 שתיקן את הטלפון הסלולארי בחנות בעכו לא היה מרוצה מהתיקון ועל כן הגיע לחנות שפך דלק לעבר החנות והצית אותה.

לחנות נגרם נזק בערך של אלפי שקלים. בתוך כך, בתום חקירה שכללה סריקת מצלמות אבטחה, שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וגביית עדויות עצרו, לפני כשבועיים, שוטרי תחנת עכו את החשוד, תושב העיר בן 20, בחשד שביצע המעשה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת וכעת הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר היום יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

עוד בפלילים: גננת מהדרום נאשמת ב-31 מקרי התעללות בפעוטות

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד גננת תושבת קריית מלאכי בת 53, בגין 31 מקרים של התעללות בפעוטות בעת שעבדה בגן הילדים "ליליקט", בהם הכתה אותם בידה בכל חלקי גופם, דחפה אותם וצבטה אותם.

כתב האישום שהוגש נגד הגננת בערב החג מייחס לה 31 מקרים של התעללות במהלכם הכתה אותם בידה בכל חלקי גופם, דחפה אותם וצבטה אותם. בנוסף, היא מואשמת כי העסיקה מטפלות בנות 16, והורתה להן להכות את הפעוטות שהפריעו או לא צייתו להן.

מכתב האישום עולה כי הנאשמת והמטפלות לא עברו הכשרה לטיפול בפעוטות. בהמשך מפורטים בו כלל המקרים שאירעו במשך החודשיים בין יוני לאוגוסט השנה, התקופה במהלכה הייתה הנאשמת אחראית על הפעוטות בגן.

הגננת מואשמת כי במהלך תקופה זו "התעללה בפעוטות בגן, תקפה חלק מהפעוטות, חשפה את הפעוטות בגן לאלימות שלה ולאלימות כלפיהם, שהורתה לקטינה בחלק מהמקרים לתקוף את הפעוטות וכן אפשרה לקטינה לתקוף כשצעקה על הפעוטות".

__________________________________________

עו"ד מאיר אלמקייס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות