גופת אישה נמצאה ברחובות – בעלה חשוד שרצח אותה והצית את ביתם

המשטרה עצרה בסופ"ש את הבעל, שנפצע בשריפה באורח קשה, לאחר שנמצאו סימני אלימות על גופתה של האישה ונראה כי נדקרה בטרם הוצתה הדירה
רונן לוי |
זירת הרצח ברחובות. צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

המשטרה עצרה בסוף השבוע תושב רחובות, במסגרת בחינת נסיבות שריפה בדירתו, בה אותרה אשתו ללא רוח חיים ופונו שלושת ילדיו באורח קל. החקירה מתנהלת ביחידה לחקירת פשעים (יל"פ) שפלה בניסיון להבין כיצד פרצה השריפה והאם האישה נדקרה למוות בטרם הוצתה הדירה. במשטרה חושדים כי הבעל, שנפגע באורח קשה בשריפה, רצח את אשתו ואז הצית את הבית. צוותי כיבוי שהוזעקו לזירה גילו על הגופה סימני חבלה בצוואר. בתם בת ה-4 של הזוג נפגעה באורח בינוני כתוצאה משאיפת עשן, אביו של החשוד שמתגורר בסמוך אליהם נפגע באורח קל. המשפחה לא מוכרת לרווחה.

חוקרי תחנת רחובות פתחו בחקירת האירוע עם קבלת דיווח בדבר שריפה שפרצה בדירה בעיר בה אותרה אישה בשנות השלושים לחייה ללא רוח חיים. עפ"י גורמי רפואה מותה נקבע בשטח ומהמקום פונו אל המרכז הרפואי קפלן בעלה ושלושת ילדיהם באורח קל. חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי יחד עם חוקר שריפות בוחנים את הזירה לבחינת הרקע והנסיבות.

ראשיתו של האירוע עם קבלת דיווח מגורמי כב"ה בדבר שריפה בעיר ובתום כיבוי אותרה אישה ללא רוח חיים, כאשר לא קדמו לכך דיווחים למוקד 100 או אירועי אלימות אחרים שדווחו למשטרה. מהמקום פונו אל המרכז הרפואי קפלן הבעל החשוד במעורבות, באורח קשה, וכן בתו בת הארבע ואביו הפצועים באורח קל משאיפת עשן. על גופה של האישה, על פי החשד, סימני אלימות ועל כן, בתום הערכת מצב, הטיל מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, את המשך החקירה על היחידה לחקירת פשעים (יל"פ) שפלה.

ללא סימני חיים

דובר מד"א, זכי הלר סיפר: "בשעה 03:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על שריפה בבית פרטי, ברחוב גיבורי ישראל ברחובות. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אשה כבת 40 שחולצה מהדירה עם כוויות וללא סימני חיים, וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שיבא וקפלן, 3 נפגעים נוספים, בהם: גבר כבן 40 במצב קשה, מורדם ומונשם עם כוויות ולאחר ששאף עשן, (פונה לשיבא בתל השומר), 2 נפגעים משאיפת עשן, מהם: ילדה כבת 4 במצב בינוני וגבר כבן 63 פונו לקפלן".

פאראמדיק מד"א גיא בובליל סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיצאו מהבית, כשניתן היה להיכנס הכבאים הובילו אותנו לאשה בשנות השלושים מחוסרת הכרה, עם כוויות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה, חילצו אלינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם כוויות, פציעות, ולאחר ששאף עשן, הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הנשמה ופינונו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב, ילדה כבת 4 וגבר כבן 63 חולצו מהדירה כשהם בהכרה מלאה ולאחר ששאפו עשן, הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו את הילדה במצב בינוני, הגבר פונה מהמקום במצב קל".

_______________________________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות