בגלל סכסוך עסקי – נהג משאית איים לירות באקדחו

הנהג, נאשם כי במהלך סכסוך באתר בנייה, שלף את אקדחו ואף סחט את ההדק לכיוון ראשו של המתלונן. המדינה מבקשת להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים
אייל חן |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

סכסוך עסקי על הזמנה לאתר בניה הוביל את נהג המשאית שסיפק את המשלוח לאיים באקדח על מזמין המשלוח. בתום חקירת המשטרה הוגש כתב אישום כנגד המאיים עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום בין הנאשם למתלונן התפתח ויכוח אודות הזמנה אותה סיפק הנאשם למתלונן באתר בניה בו המתלונן עובד. באותן הנסיבות, שפך הנאשם את החומר מהמשאית תוך שהוא דורש מהמתלונן שישלם לו עבור אספקת החומר. בשלב זה, המתלונן אמר לנאשם שמאחר שלא מדובר בחומר שהזמין, הוא לא ישלם בתגובה, אמר הנאשם למתלונן: "אתה תראה איך אני דופק לך את האוטו" תוך שהוא נכנס למשאית, לחץ על דוושת הגז ונסע במהירות לעבר רכבו של המתלונן אך לא פגע בו. הנאשם יצא מהמשאית והלך לעבר המתלונן והשניים התווכחו מילולית.

מרדף באתר הבנייה

בהמשך למתואר צעק הנאשם על המתלונן וזרק לעברו אבנים. אז התקדם הנאשם לעבר המתלונן והכה אותו במכת אגרוף. בשלב זה המתלונן ברח לרכבו תוך שהוא זועק לעזרה. בשלב זה נכנס הנאשם למשאית, חסם את היציאה מהמקום, נטל בידו אקדח אויר והתקדם לעבר המתלונן תוך שדרך את האקדח. המתלונן נעל את רכבו והנאשם ניסה לפתוח את הדלת ולאחר מכן כיוון את האקדח לכיוון ראשו של המתלונן דרך החלון תוך שסחט את ההדק.

בנסיבות אלה רץ הנאשם חזרה למשאית ונסע לאחור לעבר המתלונן שהתחמק ממנו ונסע מהמקום. במעשיו, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין ובלא סמכות. עם סיום החקירה הוגש נגד המאיים כתב אישום באשמת תקיפה סתם, ניסיון תקיפה סתם ואיומים.

__________________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות