נהג הסעות נאשם בביצוע מעשה מגונה בפני תלמידים

על פי כתב האישום שהוגש נגד תושב בני ברק, 39, הוא הסיע תלמידי ישיבה לטיול שנתי ברמת הגולן וחשף בפניהם את איבר מינו
דניאל בן חמו |
ילדים יורדים מהסעה. צילום ארכיון: משטרת ישראל

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום בגין ביצוע מעשה מגונה בפומבי כנגד תושב בני ברק, בן 39, זאת לאחר שחשף את איבר מינו בפני תלמידי ישיבה שהסיע לטיול שנתי ברמת הגולן. במקרה אחר נאשם תושב בני ברק שחשף את עצמו מול עוברי אורח בגן העצמאות בתל אביב.

מכתב האישום עלה כי במסגרת עבודתו של הנאשם כנהג אוטובוס, הסיע תלמידים וצוות הוראה של ישיבת "בני עקיבא" לטיול שנתי ברמת הגולן. לאחר שהגיעו לנקודת הלינה, נכנס הנאשם למאהל של תלמידי הישיבה ושאל את אחד הנערים "אתה רוצה לראות את הטילון שלי?". התלמידים שהבינו כי הנאשם שיכור ליוו אותו לחדרו, אך בשלב מאוחר יותר הוא יצא שוב, וכשהבחין שמי מהם מצלם אותו, הוריד את מכנסיו וחשף בפני תלמידי הישיבה את איבר מינו.

במקרה אחר הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד תושב בני ברק, בן 35 לאחר שלפני כחודש בשעות הערב שהה בגן העצמאות בתל-אביב. הוא עמד סמוך לשיחים שבגן, כאשר באותה עת הייתה תנועת אנשים במקום, לרבות ילדים. או אז ביצע הנאשם מעשה מגונה בפומבי בפני עוברי האורח במקום, כאשר הפשיל את מכנסיו, שלף את איבר מינו והחל לשפשף אותו באמצעות ידיו, כל זאת כשהוא צופה לעבר עוברי האורח, והכל לשם גירוי או סיפוק מיני.

עוד בפלילים: דוד לוין נאשם בהונאה של אנשים עם מוגבלויות

דוד לוין, תושב ראשון לציון בן 40, נאשם בכך שרימה והונה במספר הזדמנויות ובדרכים עברייניות, אנשים עם מוגבלות שכלית או פיזית, זאת על מנת לקחת את כספם ורכושם. במהלך חקירת הפרשה התגלו מקרים נוספים בהם על פי החשד הנאשם פעל בשיטות דומות, החקירה בעניין אירועים אלה נמשכת.

על פי כתב האישום, באחד המקרים, אחת המתלוננות פנתה לנאשם בעקבות פוסט שהעלה בפייסבוק במסגרת קבוצת "הלוואות בין חברים" וביקשה את עזרתו בקבלת הלוואה. לבקשת הנאשם העבירה אליו המתלוננת, שהינה חירשת, מסמכי זיהוי של בעלה, בין היתר, את צילום כרטיס האשראי שלו, והנאשם רכש באמצעותם רכב יוקרה מסוג אודי ופוליסת ביטוח ורשם אותו על שמו של בעלה של המתלוננת ללא אישורו.

לאחר שהנאשם סיים את עסקת הרכישה הוא העלים את הרכב והציע לבני הזוג להשתתף בתרמית במסגרתה ירכשו רכב וביטוח על שמם, ידווחו כי הרכב נגנב ויקבלו כסף, וזאת מבלי לספר להם כי עסקת הרכישה בוצעה. בני הזוג ביקשו לא לשתף פעולה עם הצעתו והנאשם השיב בכזב כי הוא מבטל את העסקה. מספר ימים לאחר מכן, בני הזוג גילו כי נרכש רכב על שמם.

__________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות