אבו גוש: בני 17 נאשמים כי היכו תלמיד סמוך לבית הספר

המשטרה עצרה את הנערים זמן קצר לאחר האירוע שבמהלכו נפצע הנער שהותקף. עם סיום החקירה בעניינם הגישה נגדם המשטרה כתבי אישום לבית המשפט
דניאל בן חמו |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

מקרה של אלימות חמורה באבו גוש: שני נערים נאשמים כי תקפו באכזריות נער סמוך למוסד חינוכי, גרמו לו חבלות ונעצרו על ידי המשטרה. החקירה בעניינם התנהלה במשטרת מחוז ירושלים ובסיומה הוגשו נגד שני התוקפים, כבני 17, כתבי אישום.

חוקרי תחנת הראל של מחוז ירושלים השלימו את חקירתם של שני קטינים כבני 17, שנעצרו שעות ספורות לאחר שעל פי החשד תקפו באלימות קשה קטין אחר ביישוב אבו גוש. מעצרם של השניים הוארך ויחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים הגישה נגדם בימים האחרונים את כתבי האישום בגין המיוחס להם.

האירוע התרחש לפני כשבועיים, בשעות הערב התקבל דיווח במשטרה כי בשעות הצהריים באותו היום ארעה תקיפה חמורה במהלכה שני הנאשמים תקפו באמצעות כלי תקיפה את הקורבן, בן 16, סמוך לבי"ס התיכון ביישוב. בעקבות התקיפה, נגרמו לנער חבלות קשות בפניו, לרבות שברים ופגיעה בעיניו והוא פונה לטיפול רפואי בבית החולים.

המשטרה: "נפעל למיצוי הדין"

זמן קצר לאחר קבלת הדיווח במשטרה, איתרו ועצרו בלשי תחנת הראל את שני החשודים במעשה והם הועברו לחקירה. מעצרם של השניים הוארך בבימ"ש מעת לעת בשבוע החולף לטובת מיצוי החקירה שבמהלכה נאספו עדויות וראיות שביססו תשתית ראייתית נגד החשודים.

כאמור, לאחר שהושלמו כלל פעולות החקירה, הגישה התביעה המשטרתית את כתב האישום בגין עבירות של חבלה חמורה בצוותא ואחזקת אגרופן שלא כדין.

ממשטרת ישראל נמסר כי "תמשיך לטפל בעבירות אלימות חמורה בקרב בני נוער ובכלל, ולפעול למיצוי הדין עם המעורבים".

עוד בכותרות: למה הוצתה המועצה המקומית באבו גוש?

אתמול (יום ג') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו כתבי אישום נגד ראפת איברהים בן 37 ופרג' עבד אל רחמן, בן 45, תושבי אבו גוש, בגין הצתת משרדי המועצה המקומית אבו גוש לפני כחודש. הרקע למעשה, על פי כתב האישום, הוא סכסוך בין עבד אל רחמן לבין נציגי המועצה. המדינה מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום שהוגש, על רקע סכסוך בין פרג' עבד אל רחמן לבין המועצה המקומית באבו גוש, פנה עבד אל רחמן לראפת איברהים וביקש ממנו להצית את משרדי המועצה המקומית. לשם כך, העביר עבד אל רחמן לאיברהים מיכל בנזין.

אז, כך לפי כתב האישום, הגיע איברהים, בהיותו רעול פנים, לחלקו האחורי של בניין המועצה, שפך על חלון משרד ראש המועצה את הבנזין, הצית אש ועזב את המקום מבלי לקרוא לכוחות ההצלה ולכיבוי אש. בעקבות הדליקה חלון המשרד נשרף ונשבר, ונגרם נזק של אלפי שקלים למועצה.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים ביצוע עבירת הצתה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

_______________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות