המשטרה עצרה חשודים בצריכת זנות מקטינים

החוקרים חושדים כי 2 העצורים ניצלו לרעה נערים באמצעות האפליקציות גריינדר וטלגרם ושילמו להם כספים עבור שירותי מין
אייל חן |
אילוסטרציה

המשטרה עצרה, בשני מקרים שונים, שני חשודים בגירים בחשד לצריכת זנות מקטינים לרבות מעשי סדום, זאת לאחר שמחקירה עלה כי מדובר בניצול של קטינים ברשת באמצעות האפליקציות גריינדר וטלגרם.

בחודשים האחרונים התנהלו במשטרה שתי חקירות במקביל, אודות ניצול של קטינים ברשת באמצעות האפליקציות גריינדר וטלגרם.

על פי החשד, בפרשייה שקיבלה את השם "ביט בוקס", הקטין בן ה-16 פרסם מתן שירותי מין/סרטוני מין בתשלום, באמצעות אפליקציית גריינדר והתשלום לכאורה שהסתכם בכמה מאות שקלים התקבל באפליקציית ביט אצל הקטין. במהלך החקירה הצליחו השוטרים להתחקות אחר חשוד תושב אזור המרכז, כי קיבל מהקטין שירותי מין בתשלום.

בחקירה נוספת שנוהלה ביחידה עלה חשד כי קטין בן 17 פרסם עצמו כנותן שירותי מין ברשת הטלגרם בתשלום. במהלך החקירה נמצא כי הקטין נפגש מספר פעמים עם חשוד בן 44 תושב אזור המרכז למטרות מין בתמורה לתשלום של מאות שקלים. הבוקר, לאחר חקירה סמויה עוכבו לחקירה שני חשודים בשתי הפרשיות כל אחד עפ"י חלקו, בחשד לדין לקוחו של קטין, מעשה מגונה בקטין והבאת אדם למעשה זנות. ככל שידרש השניים יובאו לדיון הארכת מעצר מחר בבוקר בימ"ש השלום בראשל"צ.

עוד בחדשות: גנן מחולון נאשם בתקיפת ילדים בגן לחינוך מיוחד

לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש כתב אישום נגד חנוך בניש, בן 56 מחולון, שהורשע בהתאם להודאתו, לאחר שתקף ילדים בגן לחינוך מיוחד בו עבד. בין השאר תפס ילד בחוזקה באמת ידו והרים אותו באוויר על ידי אחיזת האמה בלבד ועוד. בניש הודה במיוחס לו ובמקביל לכתב האישום שהוגש נגדו הוגש גם הסדר טיעון.

מכתב האישום שהוגש, במסגרת ההסדר בו הודה הנאשם, עולה כי בניש, שעבד כגנן בגן לחינוך מיוחד, נהג באלימות כלפי ילדים המצויים על הספקטרום האוטיסטי בדרגות קושי שונות. בכתב האישום יוחסו לבניש אישומים כלפי חמישה מילדי הגן בגילאי 4-6.

בין מקרי האלימות שפורטו בכתב האישום, מתוארים מקרים בהם ניגש בניש לילד שישב בחצר כשכריך בידו, הניח את ידו בחוזקה על הפה שלו, משך את ראשו לאחור, ועזב את הילד כשהבחין במטפלת הרגשית יוצאת לחצר, הושיב ילדים בחוזקה בכיסא והתיישב בכיסא מאחוריהם כשרגליו כרוכות סביב הילד ומונעות תזוזה, הושיב ילד בפינת החדר ומנע בגופו את תזוזת הילד, במקרה אחר תפס ילד בחוזקה באמת ידו והרים אותו באוויר על ידי אחיזת האמה בלבד ועוד.

__________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות