איש חיי לילה בת"א הוביל למעצר עשרות חשודים בסחר בסמים

חוקרי ימ"ר ת"א פשטו הבוקר על ביתם של החשודים, בתום חקירה סמויה במהלכה הופעל סוכן סמוי מיוחד שפעל במועדונים בעיר והוביל להפללתם. צפו בתיעוד
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א עצרה לפנות בוקר (יום ב') עשרות חשודים מכל רחבי הארץ בתחום עבירות הסמים הודות לגיוס סוכן סמוי מיוחד, איש חיי לילה בת"א, שהופעל נגדם בחודשים האחרונים לתקיפת הסחר בסמים במועדונים ובמסיבות בת"א.

שוטרי ובלשי היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א פשטו לפנות בוקר על בתיהם של עשרות חשודים מכל רחבי הארץ וזאת בהמשך להפעלת סוכן סמוי נגדם בעבירות הסחר בסמים במהלך החודשים האחרונים.

היחידה המרכזית החלה במלאכת הגיוס וההכשרה של הסוכן הסמוי, איש חיי לילה בת"א, נגד אותם עבריינים, במטרה לתקוף את תופעת הסחר בסמים והשימוש בהם במועדונים ובמסיבות בת"א ובסביבתה. חוקרי היחידה המרכזית פעלו באופן מאומץ, יצירתי ומיוחד בחודשים האחרונים לאיסוף הראיות הנדרשות לשם כליאתם של החשודים מאחורי סורג ובריח ולמען בטחון ובריאות הציבור.

עסקאות במועדוני לילה

החקירה הסמויה נוהלה בחודשים האחרונים ביחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א, במהלכה הופעל סוכן סמוי, איש חיי לילה, שחצה את הקווים וביצע עשרות עסקאות סמים עם עשרות חשודים ורכש מהם קילו של סם מסוכן מסוג קוקאין ומאות גרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים ובהם: סם המסיבות הידוע בכינוי "דוקטור" mmx, אקסטזי, MDMA ועוד.

עם מעבר החקירה לשלב "הגלוי", עצרו חוקרי המשטרה לפנות בוקר כ-26 חשודים במעורבות בעבירות בתחום הסמים, כאשר הסוכן שוגר ע"י מפעיליו בימ"ר ת"א לביצוע עשרות עסקאות במרחב הציבורי עם יעדים שנבחרו בקפידה בת"א ובכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

בשעות הבוקר המוקדמות, פשטו שוטרי ובלשי מחוז ת"א על בתיהם של החשודים, בשנות ה-20 ועד שנות ה-40 לחייהם, מכל רחבי הארץ, לשם מעצרם ועריכת חיפוש אחר סמים והם הובאו לחקירה במשרדי ימ"ר ת"א, בסיומה תיבחן הבאתם לדיון הארכת מעצרם בבית המשפט.

___________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות