בן 46 מי-ם נאשם: תקף מינית בת 3 בג׳ימבורי

משה תלחמי נאשם כי לפני כחודש הגיע למתחם המשחקייה שבקניון מלחה, הבחין בילדה וכשהייתה לבדה תקף אותה מינית. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר: "הגיע לצייד"
אייל חן |
משחקייה, אילוסטרציה envato

זה היה חשש של כל הורה ‏שלוקח את ילדיו למשחקיה: לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד משה תלחמי בן 46, תושב ירושלים, בגין ביצוע עבירת מין בילדה בת 3 וחצי בג'ימבורי בירושלים לפני כחודש. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של תלחמי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו וזאת בשל מסוכנותו המינית.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע לקניון מלחה והסתובב דקות ארוכות באזור הג'ימבורי ובמתחם האוכל הסמוך. אז הוריד את סנדליו, נכנס לג'ימבורי ובחן את הילדים המשחקים שם. בהמשך עלה הנאשם לקומה השלישית, שם שיחקו תאומים כבני 3.5, וביצע בילדה מעשים מיניים. הילדה סיפרה לאימה את שארע והאם החלה לחפש את הנאשם בעודו ממשיך להסתכל על הילדים בקומה השנייה בג'ימבורי. עד אשר קלט שהאם מחפשת אותו, לקח את סנדליו וברח מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נטען, בין היתר, כי מסוכנותו המינית של הנאשם נלמדת מעברו הפלילי וכן מנסיבות האירוע המלמדות על כניסה בגפו למשחקייה המיועדת לגיל הרך, על מנת "לצוד" קטינים, אף שמבוגרים נוספים נוכחים בקרבת מקום.

סכנה באינסטגרם: בן 29 נאשם בעבירות מין בבנות 12 ברשת

בשבוע שעבר פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד שמעון יפתחי, בן 29, תושב מושב תרום, בגין ביצוע עבירות מין במספר ילדות בנות 12, ברשתות החברתיות. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, במשך מספר חודשים הנאשם החזיק בחשבון "אינסטגרם" ובכרטיס סים באמצעותו פתח חשבון "ווטסאפ". באמצעות השימוש באפליקציות הללו הוא יצר קשרים עם קטינות וקיים איתן שיחות בעלות אופי מיני, תוך שהציג עצמו בכזב כקטין בשם "רום". במהלך ההתכתבויות ביקש הנאשם מהקטינות תמונות וסרטונים מיניים והטריד אותן מינית. כמו כן, הוא ניסה ליצור קשר עם מספר קטינות נוספות אך נחסם על ידי כולן.

באחד המקרים, כך מפורט בכתב האישום, פנה באמצעות האינסטגרם לאחת המתלוננות כבת 12, כאשר היה מודע לגילה, והשניים החלו לשוחח שיחות שכללו תוכן מיני. במספר הזדמנויות הנאשם ביקש מהמתלוננת שתשלח לו סרטונים אינטימיים שלה וכך היא עשתה. בנוסף הנאשם שלח לה תמונות אינטימיות בעלות אופי מיני.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15 וניסיון מעשה מגונה בקטין בנסיבות אינוס.

___________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות