אנשי מד"א הגיעו לזירת תאונה והותקפו ע"י הנפגעים

כתב אישום הוגש לביהמ"ש השלום בת"א נגד 2 תושבי בת ים, בני 22, המייחס להם תקיפה של צוות רפואי שהגיע לסייע להם לאחר שנפגעו בתאונה
אייל חן |
ניידת מד"א

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד 2 תושבי בת ים בגין תקיפת צוות רפואי של מגן דוד אדום, גם לאחר שאותו צוות הוזעק למקום תאונה של אחד החשודים בזמן הימלטותו מהזירה.

המשטרה פתחה לפני מספר ימים בחקירה עם קבלת דיווח בגין תקיפת צוות רפואי של מגן דוד אדום בסמוך אל תחנת דלק שברח' דוד רזיאל בבת ים. מהדיווח התברר כי 2 גברים שתו לשוכרה והיו בסמוך לצוות הרפואי שהיה במקום. הצוות הבחין כי מתפתחת מריבה בין השניים ופנו אליהם בשאלה האם הכל בסדר. בתגובה, החשודים תקפו נמרצות את הצוות הרפואי ונמלטו מהמקום.

מהחקירה התברר כי בשעת ההימלטות, אחד החשודים נפגע בתאונת דרכים שעה שרכב על אופניים חשמליים ואותו צוות רפואי שהותקף זמן קצר קודם לכן, נקרא למקום התאונה. משהבחין בצוות, החשוד תקף את הצוות הרפואי ואת מנהל התחנה וגרם להם לחבלות, שהצריכו טיפול רפואי דחוף ותפירת החבלות. שוטרי תחנת בת ים עצרו את החשודים, בני 22 תושבי העיר, והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו.

בימים האחרונים הוגש נגד החשודים כתב אישום בעבירות של פציעה בנסיבות מחמירות ע"י שניים או יותר, תקיפה בנסיבות מחמירות ע"י שניים או יותר, תקיפת ציבור עובד חירום. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

היכה את אשתו ואז ביקש מילדיו: "תגידו שהיא הרביצה לכם"

עוד בפלילים: לבית משפט השלום בחיפה הוגש כתב אישום נגד שוטר ממרחב חוף של המשטרה, וזאת לאחר שהכה במספר הזדמנויות את בת זוגו, איים עליה כי יהרוג אותה ואף שידל את ילדיו לספר כי היא זו שהכתה אותם. המעשים בוצעו לעיני ילדיהם ובתם הקטינה נפגעה אף היא מהנאשם. במקביל לכתב האישום מבקשים נציגי מח"ש להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בני הזוג נשואים כ-13 שנים ולהם שלושה ילדים. במהלך חייהם המשותפים של בני הזוג נהג הנאשם באלימות פיזית ומילולית כלפי המתלוננת, בין היתר, כיוון נשק לראשה ואיים עליה "אם לא תשתקי אני אהרוג אותך", הכה אותה וגרם לה לחבלות ושבר חפצים בביתם. באחד המקרים, על רקע ויכוח בין בני הזוג, הנאשם הכה את המתלוננת בגופה ובפניה, סטר לה וחנק אותה באמצעות כרית וזאת לעיני ילדיהם.

בשלב מסוים, נטען בכתב האישום, בתם הבכורה הכתה את הנאשם בפניו במטרה להזיז אותו מהמתלוננת והנאשם בתגובה הדף אותה בפניה. במקרה אחר, על רקע ויכוח בין בני הזוג, הכה הנאשם את המתלוננת בראשה באמצעות חפץ.

המתלוננת נחבלה בראשה וירד לה דם. במקרה נוסף, במהלך ויכוח בין בני הזוג, הדף הנאשם את המתלוננת על קיר בביתם וכתוצאה מכך נחבלה באצבע בכף רגלה. על פי כתב האישום, במספר הזדמנויות צילם הנאשם את ילדיו והורה להם לומר בכזב כי אימם היא שהכתה אותם.

______________________________________________

עו"ד מאיר אלמקייס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות