מה הוביל לסגירת התיק נגד חשוד באונס?

צעיר ממרכז הארץ נחקר בעקבות תלונה של בת זוגו לפיה תקף ואנס אותה, אולם סנגורו, עו"ד אלון ארז הצליח להוכיח כי אינו אשם בזכות ההודעות ששלחה לו
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

תיק החקירה נגד צעיר ממרכז הארץ, שעסק בחשד לתקיפה ולאונס בת זוג, נסגר מחוסר אשמה לאחר שסנגורו של החשוד, עו"ד אלון ארז, הצליח להוכיח כי אינו אשם. לחוקרי המשטרה הציג הסנגור הודעות טקסט ששלחה בת הזוג בוואטסאפ ובפייסבוק לאחר תקיפתה כביכול. "מזל ששמרתי את ההודעות", אמר הצעיר לאחר שנודע לו כי התיק בעניינו נסגר.

הצעיר, בשנות ה-20 לחייו, וחברתו, כבת 19, הכירו לפני כשנה והחלו במערכת יחסים זוגות. שבועות ספורים לאחר מכן ניגשה הצעירה למשטרה והתלוננה כי בן זוגה תקף אותה וגם אנס אותה. הצעיר עצמו הכחיש את המיוחס לו וטען כי מדובר בתלונת שווא ובניסיון לנקום בו.

עורך דין צבאי אלון ארז
עו"ד אלון ארז

הפוליגרף גילה: דובר אמת

סנגורו של החשוד, עו"ד אלון ארז, פנה לחוקרי המשטרה והציג בפניהם הודעות שכתבה המתלוננות, זמן מה לאחר אירוע האונס עליו התלוננה. מדובר בהודעות שנשלחו לצעיר לוואטסאפ ולפייסבוק ובהן ניכר כי הצעירה מנסה למשוך את תשומת ליבו בצורה שאינה אפלטונית. עו"ד ארז גילה עוד כי הן החשוד והן הצעירה הוציאו זה כנגד זה צווי הרחקה וכי למרות אותם צווים המשיכה זו לשלוח לו הודעות.

בעקבות הגילויים של עו"ד ארז הוחלט באגף התביעות של המשטרה לסגור את התיק בעניינו של הצעיר מחוסר אשמה.

לאתר עו"ד אלון ארז לחצו כאן

________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות