יו"ר הכנסת בפריז: "איום חמור על יציבות הדמוקרטיה"

ח"כ מיקי לוי פגש את מקבילתו הצרפתית, נשיאת האסיפה הלאומית יעל ברון-פיבה ואמר כי על הכוחות השפויים בכנסת לנהל מאבק משותף "נגד התגברות הקולות הקיצוניים"
נעמה כהן |
יו"ר הכנסת מיקי לוי ומקבילתו הצרפתית יעל ברון-פיבה

יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי בפגישתו בפריז עם מקבילתו הצרפתית נשיאת האסיפה הלאומית יעל ברון-פיבה: "המאבק כנגד התגברות הקולות הקיצונים, צריך להיות מאבק משותף של הכוחות המרכזיים והשפויים בכנסת ובאסיפה הלאומית. זהו איום חמור על יציבות הדמוקרטיה ושלטון החוק כפי שאנו מכירים אותם".

יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי נפגש השבוע עם נשיאת האסיפה הלאומית הצרפתית יעל ברון-פיבה. במהלך פגישתם הביע יושב-ראש הכנסת לוי דאגה מהצעת ההצהרה של השמאל הקיצוני באסיפה הלאומית הצרפתית, להכיר במדינת ישראל כ"מדינת אפרטהייד" והזהיר מפני התחזקות הקולות הקיצוניים בכנסת ובאסיפה הלאומית.

ביקור יו"ר הכנסת מיקי לוי בצרפת

בפגישה נידונו בין היתר שיתופי הפעולה בין הכנסת לאסיפה הלאומית שהתהדקו במהלך השנה האחרונה.
יושב-ראש הכנסת לוי העלה בפני הנשיאה את ההסתייגויות של ישראל מפרטי הסכם הגרעין של המעצמות עם איראן והבהיר לנשיאת האסיפה הלאומית את הסכנות הטמונות בהסכם שמתרקם.

בסיום פגישתם הזמין יושב-ראש הכנסת לוי את הנשיאה לבקר בישראל כאורחת שלו.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות