גם מעצר הבית לא הצליח לעצור את הפורץ הסדרתי

ביהמ"ש הסכים לתת אמון בתושב המשולש, בן 25, אף שעומדים נגדו 3 תיקים על עבירות רכוש והורה על שחרורו ממעצר. השוטרים תפסו אותו כשחזר "לעבוד"
אייל חן |
אילוסטרציה evanto

גם אמון שנתן בית המשפט בנאשם בעבירות רכוש ושחרר בתנאים מגבילים, ושלושה תיקים שתלויים ועומדים מולו, לא גרם לו להפוך לאזרח טוב. הוא נתפס לאחר שפרץ לרכב בשמורת בריכת החורף, שבעין שריד וגנב משם תיק ספורט, טלפון וכרטיסי אשראי. כעת המשטרה מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום שהגיש אגף התביעות של משטרת ישראל, הנאשם תושב המשולש, בן 25, שהה במעצר בית מלא בשל תיק עבירות רכוש אחר. למרות זאת, הוא יצא מביתו לשמורת בריכת החורף, שבעין שריד. שם שבר את חלון המשולש האחורי וגנב ממנו טלפון נייד, תיק ספורט ובו בין היתר כרטיסי אשראי.

מיד לאחר הפריצה, כך לפי האישום, הגיע הנאשם לבנק הפועלים בכפר יונה, כסף מזומן בסכום של 6,000 שקלים ומשם המשיך לבנק דיסקונט ברעננה שם משך פעמיים בתוך מספר דקות 4,000 שקלים.

"תעוזה והעדר מורא"

שוטרי תחנת שדות הצליחו לעלות על עקבותיו של הנאשם ועצרו אותו לחקירה ואז התברר כי הוא בכלל היה אמור לשהות במעצר בית בזמן המקרה וכן תלויים ועומדים כנגדו לא פחות מ-3 כתבי אישום בעבירות רכוש והתחזות.

לאחרונה אגף התביעות במשטרה הגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בבקשה, שהוגשה לבית המשפט, ציינו נציגי המשטרה כי "חרף שחרורו והאמון שניתן בו על ידי בית המשפט הנכבד, הפר המשיב ברגל גסה את תנאי השחרור, תוך שביצע עבירות רכוש".

"הנאשם", נכתב עוד בבקשת המעצר, "אף ביצע את העבירות לאור יום, סמוך לשמורת טבע, מקום בו צפוי כי ישהו משפחות ועוברי אורח רבים, ללמדנו על התעוזה שבמעשיו ועל העדר המורא, כמו גם השימוש בכוח שנעשה במסגרת ההתפרצות לרכב".

_________________________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות