מורה מבני ברק נאשם בביצוע עבירות מין בתלמידיו

מנדי דסקל, בן 35, נאשם כי במהלך השנה האחרונה ביצע מעשים מגונים בשני קטינים שלמדו במוסד החינוכי בו לימד, תוך ניצול מעמדו והענקת יחס מועדף לאחד מהם
רונן לוי |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד הוגש כתב אישום נגד מנדי דסקל, בן 35 מבני ברק, בגין מעשים מגונים שביצע בקטינים, הלומדים במוסד החינוך בו עבד. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.

מכתב האישום עלה כי מתחילת שנת 2022 ולאורך כחצי שנה, ביצע דסקל מעשים מגונים בשני קטינים, בני 12 ו-14, שלמדו במוסד החינוך בו לימד, תוך ניצול מעמדו ותפקידו והענקת יחס מועדף לאחד מהקטינים.

עוד נטען, כי המעשים שכללו בין היתר ריבוי נגיעות באברי המין של הקטינים ובישבנם בוצעו לרב בזמן ההפסקות, עת שהה דסקל עם הקטינים לבד בכיתה נעולה. כך לדוגמה, באחד מהמקרים במסווה של משחקי ידיים כשעשוע, החזיק דסקל את היד של הקטין והצמיד אותה לאיבר מינו (מעל המכנסיים).

במקרה אחר, כך לפי כתב האישום, הוביל דסקל את אחד הקטינים לחדר במוסד החינוכי, נעל את הדלת באופן שלא תתאפשר פתיחתה אז הכניס את ידו לתוך מכנסי הקטין, אחז באיבר מינו וחשף את עצמו בפניו; בפעם אחרת במהלך שיעור שהעביר דסקל, הוא ביקש מאחד הקטינים לבוא ולשבת לידו מאחורי פלטת שולחן המורה, אז תוך שהוא ממשיך במלאכת הלימוד החל לעסות את גבו של הקטין ולנגוע בישבנו.

"ניצל את מעמדו כאיש חינוך"

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את דסקל עד תום ההליכים נגדו. בבקשה שהוגשה לביהמ"ש, ציינו נציגי הפרקליטות כי מעשיו מלמדים "כי אינו מהסס לממש תאוותיו המיניות, תוך עורמה, תחכום ופגיעה בקטינים בגילאים צעירים".

"המשיב", נכתב עוד, "ניצל את מעמדו כאיש חינוך וחתר למגע עם הקטינים, תוך יצירת יחסי אמון וקרבה, וניצול שעת כושר לשם ביצוע המיוחס לו".

כתב האישום מייחס לנאשם יוחסו עבירות של מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, כליאת שווא, ומעשה מגונה באדם שהוא קטין שמלאו לו ארבע עשרה שנים תוך ניצול יחסי תלות, מרות, חינוך, השגחה, עבודה או שירות.

___________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות