בזכות תושיית השכנים – נעצר חשוד בשוד חנות תכשיטים

דניאל אוזינש, 23 מראש העין, נאשם כי בעת שאמור היה לשהות במעצר בית, הגיע לחנות תכשיטים ברעננה ביחד עם שותפו ושדד כסף באיומים: "אני אגמור אותך"
נעמה כהן |
אילוסטרציה Envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד דניאל אוזינש, 23, מראש העין, לאחר ששדד עם אדם נוסף חנות תכשיטים ברעננה. אוזינש נעצר על ידי מספר שכנים של בית העסק שהבחינו במעשה. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרו של הצעיר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום עלה שבחודש אוגוסט, עת היה אמור להיות במעצר בית, הגיע אוזינש עם אדם נוסף, לחנות תכשיטים ברעננה עם חפץ שנחזה לאקדח. עם כניסתם לחנות, שלף האדם הנוסף את האקדח וכיוון אותו לעבר העובדות שנכחו במקום. כאשר אחת מהן ניסתה לקרוא לעזרה, איים עליה ואמר: "אני אגמור אותך" תוך כדי שהיכה אותה.

אקדח לעבר העובדת

בשלב זה, כך נטען באישום, החלו השניים למלא את השק שהביאו עמם בתכשיטים תוך שהם מנפצים את זכוכיות הדלפק ומשאירים הרס רב בחנות. כאשר ביקשו השניים לצאת מהחנות, לא הצליחו לפתוח את הדלת, אז כיוונו אקדח לעברה של אחת העובדות, החלו למשוך בשערה, לבעוט בה ולצעוק עליה שתפתח את הדלת.

לבסוף, ניפצו השניים את דלת הזכוכית והחלו לברוח מהמקום. אזרחים שהתקבצו באזור תפסו את אוזינש, שהפיל את שק התכשיטים, ועצרו אותו עד להגעת המשטרה.

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו של אוזינש עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט, "ביצע את העבירות יחד עם אחר המצויד בנשק, באמצע לב עיר באור יום תוך איומים והפעלת אלימות כלפי עובדות החנות".

לנאשם יוחסו עבירות של שוד בנסיבות מחמירות; זיוף סימני זיהוי; הפרת הוראת חוקית ונהיגה בלי רישיון נהיגה.

_______________________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות