אישום: ירה לעבר מכון עיסוי בזמן פעילות

נג'ם שבלי, בן 22 מרמלה, נאשם כי הגיע לבית העסק בראשון לציון בשעת ערב, יצא כשפניו מכוסות וירה 8 כדורים לעבר המקום בעת שנכחו בו לקוחות
רונן לוי |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד נג'ם שבלי, צעיר בן 22 מרמלה, לאחר שירה 8 כדורים לעבר בית עסק המספק שירותי עיסוי בזמן שהיה פעיל ונכחו בו אנשים. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של שבלי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו בשל "מסוכנות מובהקת".

מכתב האישום עלה כי באחד מלילות יולי האחרון, הגיע הנאשם לבית עסק המספק שירותי עיסוי בראשון לציון, עת התקרב לבית העסק, יצא מרכבו כשפניו מוסתרות בחולצה וירה באקדח לעבר בית העסק, אשר היה פעיל ונכחו בו אנשים. הכדורים פגעו בדלת בית העסק ובסמוך לה. מיד לאחר מכן, חזר הנאשם לרכבו ונמלט מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל לכתב האישום צוין, בין השאר, כי נגד המשיב תלוי ועומד כתב אישום בעבירות של החזקת סכין או אגרופן שלו כדין, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית והסתייעות ברכב כדי לעבור עבירה בנפש.

"מסוכנות המשיב בתיק זה מובהקת", נכתב בבקשה. "המשיב תכנן באופן מוקפד את הירי בבית העסק, תוך שהוא דואג להסוות לצורך כך את זהותו באמצעות התקנת לוחיות זיהוי גנובות ברכב. 8 היריות שירה המשיב באקדח נורו לעבר בית עסק פעיל ועלולות היו להביא לפגיעה בנפש". לנאשם יוחסו עבירות של נשיאת נשק, ירי מנשק חם ושינוי זהות של רכב או של חלק של רכב.

עוד בפלילים: צעיר מראש העין נאשם בשוד חנות תכשיטים

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד דניאל אוזינש, 23, מראש העין, לאחר ששדד עם אדם נוסף חנות תכשיטים ברעננה. אוזינש נעצר על ידי מספר שכנים של בית העסק שהבחינו במעשה. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרו של הצעיר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום עלה שבחודש אוגוסט, עת היה אמור להיות במעצר בית, הגיע אוזינש עם אדם נוסף, לחנות תכשיטים ברעננה עם חפץ שנחזה לאקדח. עם כניסתם לחנות, שלף האדם הנוסף את האקדח וכיוון אותו לעבר העובדות שנכחו במקום. כאשר אחת מהן ניסתה לקרוא לעזרה, איים עליה ואמר: "אני אגמור אותך" תוך כדי שהיכה אותה. אזרחים שהתקבצו באזור תפסו את אוזינש, שהפיל את שק התכשיטים, ועצרו אותו עד להגעת המשטרה.

לנאשם יוחסו עבירות של שוד בנסיבות מחמירות; זיוף סימני זיהוי; הפרת הוראת חוקית ונהיגה בלי רישיון נהיגה.

_______________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות