עובד ביה"ח סיעודי נאשם באונס מטופלת

דאוד עומר מוחמד אבו עית, בן 26 ממזרח י-ם, עומד לדין על ביצוע עבירות מין בקשישה חסרת ישע במשך חודש. איש צוות גילה על המעשים והוביל לפתיחת החקירה
רונן לוי |
אילוסטרציה Envato

כתב אישום הוגש נגד דאוד עומר מוחמד אבו עית, צעיר בן 26, ממזרח ירושלים בגין אונס מטופלת בבית חולים סיעודי גריאטרי בו עבד. הנאשם שעבד כמטפל ביצע בקורבן עבירות מין במשך כחודש, תוך שניצל את מוגבלותה.

על פי כתב האישום, החל מחודש יוני ועד לפני כחודש, ביצע הנאשם עבירות מין חמורות בקשישה המטופלת בשורת מקרים, למרות תחנוניה שיחדול ממעשיו. עוד לפי האישום, באחת מן התקיפות שבוצעה בחדרה של הקורבן נכנס למקום אח רפואי שהבחין במעשיו של הנאשם – אך זה השני פנה לראשון וביקש כי לא יספר את שראה בטענה כי "זאת הפרנסה שלי".

במקרה נוסף, אמר אבו עית לנפגעת "את צריכה להגיד תודה שאני עושה לך את זה". כתוצאה מהמעשים של הנאשם הורע מצבה התפקודי והנפשי של הנפגעת, נשברו חלק משיניה, היא החלה לסבול מפחדים ואף צועקת לעיתים תכופות "הצילו" "אני מפחדת".

אבו עית מואשם בשישה אישומים שונים בביצוע עבירות מעשה מגונה בידי אחראי על חסר ישע תוך שימוש בכוח, ניסיון אינוס בידי אחראי על חסר ישע, ניסיון מעשה סדום בידי אחראי על חסר ישע והחזקת צעצוע מסוכן – זאת לאחר שהצטלם עם דמוי רובה M-16.

עוד בפלילים: מנהל מחסן הוכה בראשו באמצעות רהיט

אתמול (יום ב') פורסם כי נהג הובלות של רהיטים היכה באמצעות רגל של רהיט מעץ שבקצהו בורג, בראשו של מנהל מחסן רהיטים, רק מאחר וזה ביקש ממנו שלא לפרוק קרטונים ריקים, כך עולה מכתב אישום שהוגש בימים האחרונים.

על פי כתב האישום, הנאשם, בן 25 מפתח תקווה, עובד כנהג הובלות בחברת רהיטים עם עובד נוסף והוא נוהג לעשות משלוחים למחסנים של החברה. לפני כשבועיים, בשעות הבוקר, הגיעו השניים במשאית למקום כדי לפרוק סחורה ובין השאר החלו גם לפרוק קרטונים ריקים. מנהל המחסן פנה לעובד בבקשה שלא יפרקו במקום קרטונים ריקים, ואף סייע לו להחזיר את הקרטונים למשאית.

בהמשך, כעבור כחצי שעה, הגיע הנאשם ולמרות בקשת מנהל המחסן המשיך לפרוק קרטונים במקום. בעקבות כך מנהל המחסן עלה למשאית והניח את ידיו על גבו של הנאשם. בתגובה לכך, הסתובב הנאשם והכה אותו במכת אגרוף לפניו וכתוצאה מכך ראשו של המתלונן עף לאחור ועובדים שהיו במקום הפרידו בין השניים. מנהל המחסן ירד המתלונן מהמשאית ובעת ששוחח עם עובד של החברה במקום, הנאשם המשיך ואיים עליו באומרו "אני אזיין אותך" ושלח יד לעברו ואחד העובדים הרחיק אותו בכך שדחף אותו לאחור וכתוצאה מכך הנאשם מעד ונפל.

השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד במעשה וכאמור בימים האחרונים הגישו נגדו כתב אישום בגין חבלה חמורה, איומים ותקיפה, בו נכתב בין השאר: "במעשיו המתוארים לעיל, חבל הנאשם במתלונן חבלה חמורה שלא כדין, איים על המתלונן בפגיעה בגופו וכן תקף את המתלונן".

לצפייה בסרטון לחצו כאן

_______________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות