פליט הריאליטי מסתבך: היכה שומר בחניון והותיר אותו משותק

דניאל כהן, שכיכב בתוכנית "אייל גולן קורא לך" נאשם כי בחודש שעבר תקף בחניון בהרצליה את מנהל המקום משום שביקש ממנו להזיז את רכבו: "אלימות קשה ואכזרית"
דניאל בן חמו |
תיעוד התקיפה במצלמות האבטחה. צילום מסך

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד פליט הריאליטי, דניאל כהן, 30 מהרצליה, זאת לאחר שהכה אדם העובד כמנהל חניון בעיר הרצליה וגרם לו חבלה חמורה שהובילה בין היתר לשיתוק ארבעת גפיו. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של כהן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו לאור מסוכנותו. "אלימות קשה ואכזרית כלפי המתלונן, אשר בוצעה ללא התגרות מוקדמת כנגד המתלונן אשר כל 'חטאו' היה שביקש מהמשיב להזיז את רכבו".

מכתב האישום שהוגש עולה כי בסוף חודש יולי הגיע הנאשם כהן, שכיכב בריאליטי 'אייל גולן קורא לך' עם אחיו לחניון בעיר הרצליה, והשניים חנו את רכבתם במקום האסור בחנייה. המתלונן, העובד כמנהל החניון, פנה אליהם בבקשה להזיז את רכבם ובין השלושה התפתח ויכוח.

הקורבן נותר נכה

מיד לאחר מכן, כך מתואר בכתב האישום, התקרב הנאשם למתלונן והכה אותה במכת אגרוף בפניו נוכח עוצמת האגרוף, התמוטט המתלונן ארצה, תוך שראשו הוטח באספלט הכביש. בעוד הנאשם ברח מהחניון, המתלונן נותר על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו. לאחר הגעתו של המתלונן לבית החולים, אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו, חבלות ראש וצוואר, חבלה תת עורית וחתך במצח, והוא נכנס לניתוח חירום בעמוד השדרה. נכון לרגע זה, המתלונן עדיין מאושפז בבית החולים ומצבו מוגדר כקשה.

במסגרת בקשת המעצר עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציינו נציגי הפרקליטות כי "לאור האלימות הקשה והתקיפה האכזרית של המתלונן, אשר בוצעה ללא התגרות מוקדמת כנגד המתלונן אשר כל 'חטאו' היה שביקש מהמשיב להזיז את רכבו. תוצאותיה של התקיפה האכזרית, אשר הותירה את המתלונן כשגופו משותק חלקית, מדברת בעד עצמה ביחס למסוכנות הגבוהה ביותר הנשקפת ממנו".

________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות