תושב עכו יעמוד לדין: "הניח מטען ברכב של יריבו"

במסגרת מבצע פשיעה רחב היקף, שנערך בעכו לפני כשבועיים וזכה לכינוי "פרשיית הדייגים" נעצר תושב העיר בחשד שהיה מעורב בהנחת המטען ברכבו של תושב נהריה
אייל חן |
אילוסטרציה envato

במסגרת מבצע פשיעה רחב היקף שזכה לכינוי "פרשיית הדייגים" ונערך בעכו לפני כשבועיים, נעצר תושב העיר בחשד שהיה מעורב בהנחת מטען חבלה תקני שהותקן ברכבו של תושב נהריה. בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה שעניינה כנופיה של מחוללי פשיעה, תושבי עכו העתיקה הפועלים במבנה של ארגון פשיעה ממוסד ואלים. במהלך החקירה עלו חשדות לכאורה לעבירות פליליות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים, משקיעים ויזמים בעיר עכו העתיקה, סחר בסמים, איומים, עבירות תקיפה, ניסיון רצח, הנחת מטען חבלה ועוד.

על פי החשד, במהלך השנים האחרונות חברי הכנופייה הלבינו הון, הלוו בריבית והעלימו הכנסות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים תוך שימוש רב במזומן, צ'ינג'ים, חשבונות בנק ועוד.

פשיטה של 600 שוטרים

עם ההחלטה של מעבר לשלב הגלוי של החקירה פשטו לפני כשבועיים למעלה מ 600 שוטרים על בתיהם של עשרות חשודים בעכו העתיקה לשם מעצר ועיכוב החשודים וכן במקביל על עשרות בתי עסק באזורים שונים בארץ בהם, בין היתר נותני שירותים פיננסיים ובנקים לצורך המצאת מסמכים והקפאת יתרות.

אחד המקרים ארע במהלך חודש מאי, כאשר הונח מטען חבלה תקני ברכבו של תושב נהריה שחנה בפתח בניין מגורים בעיר. תושב המקום שיצא מביתו, הבחין במטען כשהוא מונח בכניסה לחניה של בנין המגורים ודיווח למשטרה, כאשר ככל הנראה המטען הוטמן קודם לכן ברכב שחנה בסמוך ונפל ממנו. כוחות משטרה וחבלנים שהגיעו למקום ניטרלו את המטען והאירוע הסתיים ללא נזק וללא נפגעים. בתוך כך במסגרת הפעילות המתוארת לעיל, השוטרים עצרו תושב עכו, 28, בחשד למעורבות בהנחת המטען.

מעצרו של החשוד הוארך והבוקר, כאמור, הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע לבית משפט השלום בעיר כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום הליכים.

____________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות